Toon posts:

[Laserjet 6p] Hoe kan ik zien hoe vol de toner is?

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ding zit maar verstopt onder die grote kast,
en als ik em dan zie, weet ik nog niet of ie nou vol of leeg is :'(

Heb em tweedehands, en ben wel benieuwd in hoeverre dat ding nou vol zit of niet, ze zijn niet goedkoop die toners in ieder geval :(

Verwijderd

Ik weet wel dat ej een test pagina kunt afdrukken om te kijken hoe vol de drum nog is, Of het ook met een toner kan heb geen idee eigenlijk

• _NeMeSiS_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 15:50

_NeMeSiS_

Millennial

staat vast wel in de manual :9

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 10:18 schreef _NeMeSiS_ het volgende:
staat vast wel in de manual :9
Ja das een leuke :)

Bijdehand LOL :+

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 09:56 schreef Miklo1980 het volgende:
Ik weet wel dat ej een test pagina kunt afdrukken om te kijken hoe vol de drum nog is, Of het ook met een toner kan heb geen idee eigenlijk
Nou er staat niks op et test print ding over eeen toner of drum...

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Als ie de waarschuwing 'toner low' geeft kun je nog een flinke stapel vellen printen.

de 4000 nogwat op mijn werk in nu al met het 2e pak van 500 vel bezig. De laserjet III thuis krijgt er nog een 200 a 250 vel uit (heeft een kleinere tonerinhoud)

edit:

ff het belangrijkste wat ik wou zeggen:

Tussen de volle tonen en de status 'toner low' kun je idd bijna nooit zeggen hoever ie is. Alleen als je een lege, een volle en je huidige toner hebt zou je grof kunnen zeggen door hem te wegen hoever ie is.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 10:28 schreef Duur het volgende:
Als ie de waarschuwing 'toner low' geeft kun je nog een flinke stapel vellen printen.

de 4000 nogwat op mijn werk in nu al met het 2e pak van 500 vel bezig. De laserjet III thuis krijgt er nog een 200 a 250 vel uit (heeft een kleinere tonerinhoud)

edit:

ff het belangrijkste wat ik wou zeggen:

Tussen de volle tonen en de status 'toner low' kun je idd bijna nooit zeggen hoever ie is. Alleen als je een lege, een volle en je huidige toner hebt zou je grof kunnen zeggen door hem te wegen hoever ie is.
Mag ik zeggen dat ik dit dan een ongelofelijk raar systeem vind :?
Pagina: 1