Ik zit met een klein probleempje. Ik ben bezig in Java met RMI. Nu wil ik dus eens even testen of het werkt. Ik heb eerst de hele theorie uitermate goed geleerd.
Ik heb een Interface gemaakt die HelloInterface heet plus een class Hello die als client fungeert. Nu wil ik deze compilen en eens kijken hoe dat gaat. Ik heb de classpath en de sourcepath goed gezet.
Vervolgens zeg ik:
RMIC Hello
Hij ziet de file wel staan (als ik een andere file intik geeft die dat hij de file niet kent)alleen nu krijg ik deze vage melding.
error: File c:\walter\HelloWorld\Temp\helloworld\Hello.class does not contain ty
pe Hello as expected, but type helloworld.Hello. Please remove the file, or make
sure it appears in the correct subdirectory of the class path.
error: Class Hello not found.
2 errors.
Weten jullie wat ik fout doe?
Ik heb een Interface gemaakt die HelloInterface heet plus een class Hello die als client fungeert. Nu wil ik deze compilen en eens kijken hoe dat gaat. Ik heb de classpath en de sourcepath goed gezet.
Vervolgens zeg ik:
RMIC Hello
Hij ziet de file wel staan (als ik een andere file intik geeft die dat hij de file niet kent)alleen nu krijg ik deze vage melding.
error: File c:\walter\HelloWorld\Temp\helloworld\Hello.class does not contain ty
pe Hello as expected, but type helloworld.Hello. Please remove the file, or make
sure it appears in the correct subdirectory of the class path.
error: Class Hello not found.
2 errors.
Weten jullie wat ik fout doe?