Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bring 'em down

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
+4: informatief
Wat had ik er dan van moeten leren?

Die van heipaal eronder mag ook wel iets omlaag.

Verwijderd

Hier is niets tegen te beginnen, dit is vechten tegen 15.000 idioten.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 13:15 schreef remedy het volgende:
Hier is niets tegen te beginnen, dit is vechten tegen 15.000 idioten.[/quote]:) lol

Verwijderd

Die eerste is echt zo'n standaard in kop grapje wat iedereen al 1 keer gemaakt heeft en dan wel op de kleuterschool :r

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-11 12:45

batavier

Grazen, kreng!!!

Nou ik vond 'em wel grappig. NOT!
Ongelooflijk, hoe zaken van Microsoft bij voorbaat al worden afgekraakt. Okee, okee, ik geef toe, ik schrijf MS soms ook met een $, maar dat moet kunnen, soms zijn het ook een beetje te veel geldwolven. Maar je kunt er vergif op innemen, dat als er in de titel van een nieuwsbericht het woord 'Microsoft' voorkomt, de helft van de postings een pure flamebait/troll is. Jammer is dat. Als de rest van de postings dan nog van redelijk tot goede kwaliteit waren... :-(

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
He GameOver
Ga jij nou ook al beginnen?
Wat marukiej zegt is wel overbodig, maar om hem nou zo ongefundeerd af te zeiken. En weet je trouwens dat ik al 4 dagen bezig ben om een Diamond Viper V330 en Monster 3D 2 te installeren op een MSI K7Tpro mobo. Zelfs mensen die wel enig verstand van zaken hebben raken soms de kluts kwijt met een combinatie van oude en nieuwe hardware en brakke drivers dus niet meteen gaan afzeiken voor je het verhaal kent. Gewoon omlaag modden omdat niemand op dat verhaal zit te wachten.

Oh, dat bedoelde je met "Koop goede hardware". Maar wat moeten we nou met zo'n opmerking?
[/einde zeuren uit eigen frustratie-modus]

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Nou irrelevant, dat zal ik jou eens vertellen :

Ik ben het spuugzat dat mensen altijd maar Windows af lopen te zeiken omdat zij er niks van kunnen, of van die ongelooflijk cheap-ass hardware met drivers van niks hebben, en dan vervolgens weer lopen te blaten "KUT-windows", dat ben ik dus zat.

Koop dan verdomme echte hardware, en niet van die gare SiS en Ali Chipset plankies, en S3 video-kaarten en weet ik het allemaal.

En als je daar het geld niet voor hebt, zeik dan in ieder geval niet Windows af, maar leef er gewoon mee.

Tevens post "marukiej" nooit wat fatsoenlijks, dus whatever.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr:

Je hebt he-le-maal gelijk, maar let er wel op dat jouw naam tot de gallerei der groten behoort :D, je moet jezelf zien als één van de voorbeeldfuncties op T.net (ja, ik weet het, het is een zware last die wij moeten dragen).

Als de junior/rookie twiekers zien dat één van de Goden ongewenst gedrag gaat vertonen, waarom zij dan niet.

Je kunt beter je frustratie hier uiten, dat doe ik *kuch* ook altijd *ahum* op de juitse *tsja* manier.

Is geen verwijt, slechts een ultieme pogin je een hart onder de riem te steken, als %li* het maar niet leest (just kidding).

Many ;)'s

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 13:03 schreef irrelevant het volgende:
+4: informatief
Wat had ik er dan van moeten leren?

Die van heipaal eronder mag ook wel iets omlaag.[/quote]+4? daggutnie ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

TgF...

Ik weet het, ik weet het.....

Soms kan ik het gewoon ff niet verknijpen...

Maar ik ben het wel met je eens. Kan eigenlijk niet. Irrelevant heeft ook gelijk.

Is wel standaard gezeik altijd over :

" :'( Wheeheehhee :'( dat K*T-windows is weer instabiel, bagger van Micro$oft, :'( Wheehee :'( Kill Bill Gates :'( Wheehee :'( "

Maar wel allemaal illegaal windows draaien, en kankeren maar...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13495

Deze gaat ook he-le-maal niet goed.

Maar ja, laat ook maar zitten, het is bijna weekend, waar zou ik me nou nog druk om gaan maken.

*zucht*

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Inderdaad. Mijn zeer behulpzame post die ik op hetzelfde moment deed als degene boven mij krijgt Dubbelpost! :(

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Had ik al gezien Irrelevant (ook al iets aan gedaan trouwens :) )

Het schijnt idd momenteel erg moeilijk te zijn om goed (lees objectief) te modereren.

Ach, met zoveel modderaars kan ik mijn spaarzame (lees weinige) puntjes tenminste gebruiken om hier en daar iets recht te zetten.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Eigenlijk was ik maar een beetje aan het zeuren. Ik had ook gewoon een Overgewaardeerd kunnen krijgen om mij op +1 te zetten omdat er immers al iemand mij voor was.
Erger was eigenlijk de Off-topic die GameOver kreeg, maar die was gelukkig ook snel hersteld.
TgF had wel gelijk dat er aan meerdere moderaties te zien was dat er mensen bezig waren die geen verstand van zaken hebben.
Pagina: 1