Toon posts:

[isdn] snelheid van 128k naar 64k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb isdn aan gelegt bij een vriendin van mij.
maar als je gaat internetten heb je snelheid van 128k maar dat moet beperkt worden tot 64k omdat nu telefoon het niet meer doet. ;(

Ik heb in de boekjes gekeken van de isdn centrale maar daar kan ik er niets over vinden
bij isdn kaart (trust) kan ik ook niets over vinden.

wie weet hoe van 128k naar 64k kan omschakelen.

Verwijderd

Je zou eens kunnen kijken dat zodra de verbinding gemaakt is; Je klikt met de rechtermuis op de eigenschappen van de verbinding...

Als het goed is staan er dan 2 connecties of iets dergelijke....schakel eentje uit en je hebt 64k ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 09:30 schreef Apocalypse666 het volgende:
Je zou eens kunnen kijken dat zodra de verbinding gemaakt is je klikt met de rechtermuis op de eigenschappen van de verbinding...

Als het goed is staan er dan 2 connecties of iets dergelijke....schakel eentje uit en je hebt 64k ;)
Dus bij de eigenschappen bij je verbindig staat dat er 2 verbindingen zijn :o

Verwijderd

ja voor dat je gaat inbellen kun je kiezen uit Ine 1 line 2 of bounded (2 lijnen) dacht ik

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 09:35 schreef Miklo1980 het volgende:
ja voor dat je gaat inbellen kun je kiezen uit Ine 1 line 2 of bounded (2 lijnen) dacht ik
dan zal ik van de van de week bij de inbelverbing even zoeken.

maar het is dus zeker dat er een optie is in windows, dat je 1 of 2 lijnen kiest. :*

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ja, alle ISDN kaarten hebben dat

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Bijna zeker,
Je kunt het ook bij KPN aanvragen, dan stelt KPn het standaard in op 128 ipv 64.
Maar hou het maar op een instelling.

Verwijderd

idd, bij ISDN kun je kiezen tussen of lijn 0 of lijn 1, of je kunt ze 'bounded' dat houdt dus in dat ie 2 lijnen gebruikt. Daarom heb je dus ook een 128k verbind ipv 64k :)
Vaak pakt windows de 'bounded' instelling standaard :D
Dit kun je veranderen in internet opties -> verbindingen -> instellingen -> eigenschappen.

Verwijderd

Tabblad multilink in de eigenschappen van je verbinding eens nakijken.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 10:48 schreef ULTRA_DMA het volgende:
idd, bij ISDN kun je kiezen tussen of lijn 0 of lijn 1, of je kunt ze 'bounded' dat houdt dus in dat ie 2 lijnen gebruikt. Daarom heb je dus ook een 128k verbind ipv 64k :)
Vaak pakt windows de 'bounded' instelling standaard :D
Dit kun je veranderen in internet opties -> verbindingen -> instellingen -> eigenschappen.
Thanks nu weet ik hoe ik het kan veranderen
Pagina: 1