Toon posts:

Fake IP

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij het bedrijf waar ik werk, willen we een collega te grazen nemen. Hij heeft een domeinnaam op i-net met een NedStat teller. Nu wil ik graag, met variabele tussentijden die site bezoeken, en een fake IP moet zorgen dat er elke keer een ander adres wordt gegenereerd, want anders ziet ie natuurlijk dat het van 1 domein afkomstig is.

Dus: bestaat dit, hoe moet dit, enz.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In theorie zou dit moeten kunnen, maar ik weet niet of het in de praktijk kan.
Je zou dan handmatig GET requests moeten sturen naar de server, maar dan met andere IPs.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
of je plaatst hier op GOT ff zn site.. krijgt ie ook allemaal verschillende bezoekers :P..

(geen linkje plaatsen natuurlijk, anders ziet ie waar het vandaan komt. gewoon de url neerzette zodat iedereen hem moet copy-pasten :))

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
HTTP GET requests kun je iig met het cli tooltje wget faken. Hoe je je het source ip address spooft zoek je zelf maar uit :)

Verwijderd

Stond er laatst niet iets in de webwereld over zo;n grapjas die nedstat had zitten spoofen om in de top 10 te komen?

Volgens mij hebben ze sinds die laatste grap de security weer een stuk opgekrikt.

b-top

Verwijderd

Kun je niet telkens vanaf je eigen pc, vanaf een anonieme proxy, eigen pc, proxy, ... de site bezoeken? Dan wisselt je IP toch telkens ...

• Olaf van der Spek
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 22:20 schreef pussher het volgende:
Kun je niet telkens vanaf je eigen pc, vanaf een anonieme proxy, eigen pc, proxy, ... de site bezoeken? Dan wisselt je IP toch telkens ...[/quote]Volgens mij ziet de teller dan telkens het IP van de proxy.
En echt snel gaat het niet.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 13:31 schreef OlafvdSpek het volgende:
Volgens mij ziet de teller dan telkens het IP van de proxy.
En echt snel gaat het niet.[/quote]niet als je een anonymous proxy gebruikt :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

jij bent dan wel anonymous, maar
de proxy dan toch niet?

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik ben toch benieuwd naar hoe je het IP adres spooft. Voor TCP/IP moet je toch een verbinding hebben of niet?
Voor een verbinding moeten beide partijen van elkaar een geldig IP adres hebben, anders kun je geen verbinding maken.
Dan werkt spoofen toch ook niet?

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Je kunt in het pakketje wat je stuurt wel een nep ip meesturen, alleen krijg je geen antwoord (lijkt me logisch).

Over de originele vraag hier: er is een proggie dat bij elke opgevraagde pagina een andere anonymous proxy gebruikt. Dat is wel handig in dit geval.

edit: http://www.inetprivacy.com/

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Pagina: 1