Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met dit toestelletje?
Ik hoor namelijk (van een phone-shop) dat het kwalitatief niet al te best is. Maar op het net lees ik redelijk positieve dingen (kieskeurig.nl, cmd-z5.com).

NO BODY?!?!?!

Verwijderd

Topicstarter
Anybody????

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
GSM Guru heeft er 1, die is er wel tevreden over geloof ik.

DIT IS MIJN WEBSITE

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
'k heb zelf een Z5. Mijn ervaring is dat er in mijn software release nog een hoop bugs zitten. Ook is de geluidskwaliteit niet best (lees: zacht). Verder een prima toestelletje.

Als je een nokia gewend bent, is een Z5 toch een stuk minder....

Like this yall...

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

hmm, ik hed de c5 maar daar zitten ook veel bugs in :( heeft iemand van jullie wel eens de software van zijn sony mobiel geupgrade???

mijne loopt vaak vast... en draait nog niet eens onder windows...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Er zit een klepje op hè..

Verwijderd

Actieve klepjes roelen, en de Z5 ook :P

Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/productinformatie/telecom/img/producten/CMD-Z5.jpg

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
maar wat gebeurt er met klepjes? Juist! Die breken af als je d'r ietwat onvoorzichtig mee omgaat :(

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen deze, de Samsung A100 en de Nokia 8210 (of toch maar de Siemens S35). Welke mot ik nemen???

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 08:13 schreef havana het volgende:
maar wat gebeurt er met klepjes? Juist! Die breken af als je d'r ietwat onvoorzichtig mee omgaat :([/quote]Daarom moet je er ook voorzichtig mee omgaan. ;)

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tja mijn Z1 is gruwelijk degelijk.... heeft al van alles gehad :) en nixs kapot..

nu begint de antenne op 2 plaatsen te breken.....tja ach

die Z5 wou ik kopen maar ja je hoort de kwaliteits verschillen..en carkit en zo is er nog niet voor..

Ik ga maar eens kijken voor een 2e hands nokia incl. carkit.

Verwijderd

Klepjes afbreken? Ik had zo'n Motorola-toestelletje-met-klepje van Telfort, dat klepje leek me wel gammel maar breekt toch echt niet af? Of je moet tijdens het bellen aan dat ding zitten rukken maar wie doet dat nou? :)
Pagina: 1