3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
hoe voer ik da uit, ben namelijk gewend dus altijd in KDE te werkenOp woensdag 08 mei 2002 04:05 schreef LaZarus het volgende:
Heb je de configuratie met SAX2 gedaan? Bij mij ging dit vrijwel meteen goed...
Ben al iets verder, maar hij heeft wat moeite nog, maar ik klooi wel wat aan in XF86Config
oke verder geen problemen, maar het gaat tog niet lekker, op 1 of andere manier vind KDE het zwaar om me muis te besturen
o ja als het toetsenbord en muis hangt, hangen ze ook echt,, verderest gaat alles door, maar kom dus console nie in niets
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
ik wordt gek! ik ken gewoon tikken wat ik wil! logs geven geen fouten, maar als ik me muis beweeg, maakt niet uit welke, Valt toetsenbord en muis gewoon UIT...sjonge jonge... vroeger deed alles het perfectos en in 1 keer...
o kut verkeerd knoppie, whaaaa ik slaap nog
o kut verkeerd knoppie, whaaaa ik slaap nog
Gebeurt er nog steeds hetzelfde als altijd...
Verwijderd
gpm draaien? Zo ja, die eerst maar eens killen voordat je X start. Post de configuratie van de muis eens (uit XF86Config(-4)).
Verwijderd
ik ben op mijn werk hetzelfde probleem tegen gekomen: als ik in KDE en Gnome mijn muis bewoog, werd hij bagger traag en kon ik muis + keyboard niet meer gebruiken. Ik had er toen ook een rage 128 in en op een gegeven moment verwisselde ik die, en toen werkte alles perfect, geen gezeik meer of wat dan ook 
dus probeer eens een andere videokaart zou ik zeggen...
hmz zal dat het zijn, ik ga nu eerst een 7.3 proberen.Op vrijdag 10 mei 2002 17:51 schreef myst het volgende:
ik ben op mijn werk hetzelfde probleem tegen gekomen: als ik in KDE en Gnome mijn muis bewoog, werd hij bagger traag en kon ik muis + keyboard niet meer gebruiken. Ik had er toen ook een rage 128 in en op een gegeven moment verwisselde ik die, en toen werkte alles perfect, geen gezeik meer of wat dan ook
die config file had ik trouwens van alles al geprobeert m.n.v wat er in de search stond...dat mocht niet baten
maar ik zal andere videokaart proberen als 7.3 ook loopt te kutten
Verwijderd
n00b?Op woensdag 08 mei 2002 04:05 schreef LaZarus het volgende:
Heb je de configuratie met SAX2 gedaan? Bij mij ging dit vrijwel meteen goed...
In Redhat kun je XConfigurator gebruiken of xf86config...
Lijkt me dus eerder een hardwareprobleem, nietik heb dit met debian, RH, en suse...
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Nee, dat ken wel kloppen ik ga dus eerst proberen met een andere linux kernel. dus van RH 7.3, en als dat niet helpt dan ga ik wel over naar een andere videokaart, zoals hierboven al staat...Op zaterdag 11 mei 2002 00:31 schreef Tachyon het volgende:
[..]
Lijkt me dus eerder een hardwareprobleem, niet
o ja ISDN is traag
Pagina: 1