Verstuurd vanaf mijn Computer®
lijkt me bijna zeker van wel. De fsb kan ie aan, voltage kan ie leveren, en omdat de multiplier bij de P3's gelocked is kan er ook daarmee weinig fout gaan lijkt mij
Sja, niet dat ík er een 1Ghz P3 op ga zetten maar binnenkort ga ik het bordje denk ik verkopen en ze zijn wat meer waard als een P3 1Ghz er ook op werktOp woensdag 08 mei 2002 01:40 schreef robgee het volgende:
wat dacht je van een BIOS flash
Pollewob : weet je het zeker? Dat dacht ik ook toen ik een celeron 1 Ghz (CuMine) op een oud mobotje wou plaatsen, met bios update, FSB kon ie aan, Cumine ook, multiplier gelockt en voltage kon ie dacht ik ook, maar toch werkte het niet
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Als ie een P3-866MHz kan laten draaien dan gaat die 1 Gieg ook draaien, gegarandeerd
Die-hard Brexiteer
866mhz is als volgt opgebouwd: 6.5*133
De 1ghz is 7.5*133.
De mp bij intel is locked, het zijn bijde coppermines en werken bijde met een FSB van 133. Dat gaat dus wel lukken. (Er zijn ook nog intel P!!! Coppermines van 1.1 ghz maar die zijn erg zeldzaam.)
Wat je niet gaat lukken zijn de nieuwe P!!! en celerons met een tu core. Dus de celeron 1000A en 1100A en hoger gaan niet lukken.
De 1ghz is 7.5*133.
De mp bij intel is locked, het zijn bijde coppermines en werken bijde met een FSB van 133. Dat gaat dus wel lukken. (Er zijn ook nog intel P!!! Coppermines van 1.1 ghz maar die zijn erg zeldzaam.)
Wat je niet gaat lukken zijn de nieuwe P!!! en celerons met een tu core. Dus de celeron 1000A en 1100A en hoger gaan niet lukken.
Dat is wellicht niet eens nodig.Op woensdag 08 mei 2002 01:40 schreef robgee het volgende:
wat dacht je van een BIOS flash
Pagina: 1