Overclocken veroorzaakt RIP?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 01:39
Als ik nou m'n Asus V8460 (GF4 ti4600) overclock, kan die dan rot gaan. Of kan het alleen onstabiel worden bij het opstarten van de pc? Iemand zei dat als je hem overclockt dat ie dan automatisch de voltage verhoogt op de kaart.

Ik heb m'n kaartje overclockt van 300/650 naar 300/690 en heb nog geen artifacts. Kan ik gewoon doorgaan net zolang totdat ik artifacts krijg??

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 01:33 schreef Da-WiZZy0n het volgende:
Als ik nou m'n Asus V8460 (GF4 ti4600) overclock, kan die dan rot gaan. Of kan het alleen onstabiel worden bij het opstarten van de pc? Iemand zei dat als je hem overclockt dat ie dan automatisch de voltage verhoogt op de kaart.

Ik heb m'n kaartje overclockt van 300/650 naar 300/690 en heb nog geen artifacts. Kan ik gewoon doorgaan net zolang totdat ik artifacts krijg??
Ja hoor dat kan prima maar als je kaart vaag begint te doen ja dan wel meteen kappen er mee..

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

Langzaam opvoeren.

Mijn kaartje, zie specs. Verder dan dit opvoeren kan wel, maar laat mijn pc vaak lang aanstaan. Wil niet dat hij ineens er mee uitscheit ;).

Met een core boven de 280 a 290 deed hij klote en de mem boven de 480 is ook brak.

Ik heb geen Mem koelers. Alleen een Blue Orb op de GPU ipv standaard thinky. Heb ook extra koeling geregeld in mijn kastje (allemaal niet zo spannend en mooi afgewerkt, maar voldoende)

Probeer van andere peoples te horen of te lezen (via search) hoever zij konden komen met de zelfde kaart.

Succes

I've visited the Mothership @ Cupertino

Dit topic is gesloten.