Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Onder de 10 graden zou ik in ieder geval gaan isoleren...
Oftewel proberen met temp meter erbij en zodra temp onder 10 graden daalt uitzetten en gaan isoleren.
weet er niemand de vermogens die een gforce 2 gts pro gebruikt ?? en van de Gforce 4 TI 4200
Game PC
En die van Radeon 8500??Op woensdag 08 mei 2002 00:57 schreef Shunt het volgende:
hmm het probleem is dus waarschijn lijk met de constructie die ik gaat maken dat het bijna onmoglijk wordt om de true temps te meten
weet er niemand de vermogens die een gforce 2 gts pro gebruikt ?? en van de Gforce 4 TI 4200
Trouwens, hoe wil je die metalen staven door de plaat heen maken?? is er genoeg 'lege' ruimte op die kaart?
btw, ligt het aan mij, of hebben jullie dezelfde icons??
Heb een upgrade nodig =/
op de meeste Gforce 4 TI kaarten zitten al metalen koelers over de gehele kaart dus zullen er wel redelijk grote bevestegings gaten zitten nietOp woensdag 08 mei 2002 09:53 schreef Sneaky_Dill het volgende:
[..]
En die van Radeon 8500??
Trouwens, hoe wil je die metalen staven door de plaat heen maken?? is er genoeg 'lege' ruimte op die kaart?
btw, ligt het aan mij, of hebben jullie dezelfde icons??
ja klopt kan je krijgen op een van de GoT mededeling draatjes
Game PC
Game PC
Verwijderd

Nou ja, kijk maar ff hier:
ik kijk nog ff voor die gf4 ti Ik kan het niet vinden voor die GF4
je ben een wonder ik kreeg niets gevondenOp donderdag 09 mei 2002 00:48 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Zoeken doet wonderen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, kijk maar ff hier:
ik kijk nog ff voor die gf4 ti
hmm mijn kaart gaat dus een diepvrieskaart worden
Game PC
Verwijderd
over isolatie ... tja van dat rubber achtige foam (dat geen lucht door mag laten)als je dr dan toch genoeg van hebt , dikke plak over de achterkant van de kaart (onder de gpu, niet over het mem mocht dat ook aan de achterkant zitten)
en de tec en de cold plate gewoon goed isoleren met het foam. Op plaatsen waar je daarmee niet kan werken , en ook het oppervlak rond de GPU bewerken met dielectric-greece (kut woord)
njah spreekt voor zich eigenlijk...
Verwijderd
Tsja, alternatieve zoekwoorden gebruiken he...Op donderdag 09 mei 2002 00:53 schreef Shunt het volgende:
[..]
je ben een wonder ik kreeg niets gevonden
hmm mijn kaart gaat dus een diepvrieskaart worden
Gevonden met: "Radeon 8500 watt" en "GF 2 GTS watt"
Houd er trouwens wel rekening mee dat dat in windows is en niet in games. Ik denk dat je er bij full load wel 5 watt bij kan rekenen ofzo
ja kijk zo ver was ik al maar ik zat dus met het probleem hoe koud zou het geheel nu +- woredenOp donderdag 09 mei 2002 00:53 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
ik denk dat je nog best wat vermogen moet hebben om bijv een GF3/4 te koelen , dr zit niet voor nix een groote cooler op
over isolatie ... tja van dat rubber achtige foam (dat geen lucht door mag laten)als je dr dan toch genoeg van hebt , dikke plak over de achterkant van de kaart (onder de gpu, niet over het mem mocht dat ook aan de achterkant zitten)
en de tec en de cold plate gewoon goed isoleren met het foam. Op plaatsen waar je daarmee niet kan werken , en ook het oppervlak rond de GPU bewerken met dielectric-greece (kut woord)
njah spreekt voor zich eigenlijk...
en btw alle kaarten met de nvidia chipset van af de TNT I hebben dacht ik mem aan de achterkant
Game PC
Verwijderd
Waar wil je de tec op aansluiten btw?
Anders zou je een beetje kunnen spelen qua stroom toevoer, neem een oud at voedinkje van 120 watt , bekijk de temps , en hang em eens aan een 300 watter, denk wel dat je een beetje kan spelen dr mee. gewoon proberen... die condens zie je vanzelf langzaam opkomen das echt niet ineens een liter
Game PC
Verwijderd
LoL.. Ik denk dat 50% v/d kaarten geheugen aan de achterkant heeft tegenwoordig.. Kom op, je hebt ze toch wel gezien? (Let op die kaarten met standaard mem sinks, zie je die bij GF3's enzo aan de achterkant van de kaart?Op donderdag 09 mei 2002 01:00 schreef Shunt het volgende:
welk merk ??? want dat heb ik echt nog nooit gezien
Nr.1
Nr.2
Nr.3
Gainward
Overtuigd?
ja hoor dan zit er gewoon nog een plaat aan de achter kantOp donderdag 09 mei 2002 01:02 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
[..]
LoL.. Ik denk dat 50% v/d kaarten geheugen aan de achterkant heeft tegenwoordig.. Kom op, je hebt ze toch wel gezien? (Let op die kaarten met standaard mem sinks, zie je die bij GF3's enzo aan de achterkant van de kaart?
nu weet ik dit dus niet zeker zet mij hier dus niet op vast
Game PC
Verwijderd
aangezien die dingen allemaal op 1 refference design gebaseerd zijn.
ps heb een leadtek gf3 ti 200 @ 255/555
ik geloofde je wel hoor maar ik had ze nog nooit tegen gekomen dit zou voor mij natuurlijk wel makkelijker zijn
Game PC
dat klopt dus niet want ik heb een gforce 2 gts PRO en dat laatste plaatje is dus ook een gforce 2 gts pro dus dat is niet helemaal waarOp donderdag 09 mei 2002 01:05 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
ik denk zelfs idd ALLE gf3's en GF4's
aangezien die dingen allemaal op 1 refference design gebaseerd zijn.
ps heb een leadtek gf3 ti 200 @ 255/555
Game PC
Verwijderd
Verwijderd
Zou theoretisch idd kunnen , maar dan heb je zon grote HS/F combo nodig dat je je eerste 4 pci sloten blokeerd
Verwijderd
Ik gebruik er toch maar 2 van de 6.. Hehe, nee dat is nonsensOp donderdag 09 mei 2002 01:14 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
waarom wil je dat als hij al waterkoeling heeft?
Zou theoretisch idd kunnen , maar dan heb je zon grote HS/F combo nodig dat je je eerste 4 pci sloten blokeerd
ik heb gewoon geluk dat ik een miskoop heb gedaan met een waterblokOp donderdag 09 mei 2002 01:17 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
[..]
Ik gebruik er toch maar 2 van de 6.. Hehe, nee dat is nonsensIk ga mn videokaart ook waterkoelen dus misschien is zo'n peltiertje ook wat voor mij
Game PC