Niet eens met ban van andere user

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Topicstarter
Las net dat gesloten topic hierzo van Voodoo3
[topic=488834/1/25]
Ik ben het niet er mee eens dat hij voor zijn vraag een ban krijgt. Hij wilde immers alleen weten of hij al genoeg had gepost voor toegang tot HK. De search gebruikt en er zijn ongeloofelijk veel van zulk topics en die hebben geen ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is ook niet altijd zo geweest, dat wanneer je om de HK vroeg, je een preventieve ban kreeg.

Overigens staat in dit forum niet voor niets een sticky topic: [topic=426375]
Daarin wordt duidelijk gewaarschuwd dat je dergelijke dingen gewoon af moet wachten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er staat duidelijk in dat topic wat je moet doen en wat absoluut niet. Dit omdat we redelijk moe werden van de onterechte "ik wil acces, waarom heb ik het nog niet" topics werden over de huiskamer wat nota bene een EXTRA'tje is.

Hij is dus niet geband, hij heeft alleen door zijn postgedrag aangetoond niet in aanmerking te komen voor die privilege. Tegen mensen die het forum volgooien met crap om maar de HK in te komen treden we hard op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx|IA
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Topicstarter
Wat wordt bedoeld met preventieve HK ban en hoe lang duurt dat, hij heeft ook duidelijk aangegeven dat hij dacht dat het om een fout ging aabgezien hij veel posts had.
De modjes geven hem ook eerst gelijk en zeggen dat hij tot de volgende dag moet wachten of te probereb uit te loggen. Dan is de vraag al beantwoord en aan het eind toch een ban, iemand misch in een bad mood? En iedereen heeft wel nutteloze replies, die van hem zijn naar mijn mening echt niet allemaal nuttenloos, misschien dat er een paar stonden die niet OK waren maar veel ook wel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een aardige ondertitel heb je trouwens :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx|IA
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 00:55 schreef HlpDsK het volgende:
Wat een aardige ondertitel heb je trouwens :{
Dank je , jij ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 00:51 schreef 3dfx het volgende:
Wat wordt bedoeld met preventieve HK ban en hoe lang duurt dat,
Preventieve HK ban houdt in (staat volgens mij ook in die sticky) dat je nog voor je de HK in kan komen, gebanned bent
hij heeft ook duidelijk aangegeven dat hij dacht dat het om een fout ging aabgezien hij veel posts had.
De modjes geven hem ook eerst gelijk en zeggen dat hij tot de volgende dag moet wachten of te probereb uit te loggen. Dan is de vraag al beantwoord en aan het eind toch een ban, iemand misch in een bad mood? En iedereen heeft wel nutteloze replies, die van hem zijn naar mijn mening echt niet allemaal nuttenloos, misschien dat er een paar stonden die niet OK waren maar veel ook wel OK.
Mja de mods geven hem gelijk, maar 't blijkt dus uit zijn posthistorie dat ie een beetje heeft lopen 'techspammen', iets wat hier niet de bedoeling is, en al helemaal niet om de HK in te kunnen komen.

Is dit overigens niet iets voor de bemiddelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx|IA
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Topicstarter
Hoeveel van de 150 posts zijn verkeerd?
Behalve die ene die genoemd was!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:57

Wokschotel

Op 6 wielen

Kinderen die vragen worden ook op GoT overgeslagen.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 01:02 schreef 3dfx het volgende:
Hoeveel van de 150 posts zijn verkeerd?
Behalve die ene die genoemd was!!!!
Ga eens kijken zou ik zeggen:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/36105]Posthistory Voodoo3[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx|IA
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 01:03 schreef Wokschotel het volgende:
Kinderen die vragen worden ook op GoT overgeslagen.
Zonder vragen geen GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Waarom stuurt Voodoo3 niet een mailtje naar de bemiddelaar ?

Lijkt mij een beter te bewandelen weg in deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx|IA
  • Niet online

3dfx|IA

Speed is Life

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 01:04 schreef blackd het volgende:

[..]

Ga eens kijken zou ik zeggen:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/36105]Posthistory Voodoo3[/url]
Heb alleen die in converteren van FAT32 naar NTFS gevonden die niet paste, jullie nog iedeeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 08 mei 2002 01:04 schreef 3dfx het volgende:

[..]

Zonder vragen geen GOT.
zonder die vragen draait GoT prima door hoor, wees maar niet bang :)

En nog beter en schoner ook

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik vind dit een beetje een nutteloze discussie... De user vroeg inderdaad waarom hij geen HK acces had (en dat hij zelf kunnen uitzoeken, maar ok) Het wordt het uitgelegt en daarmee is dat topic eigenlijk afgesloten. Los daarvan wordt er door de crew gezien dat ie loopt te techspammen. Bij die constatering, ongeacht welke user, volgt maar er één actie: een preventieve HK ban.

En met alle respect voor jouw goede bedoelingen, de user in kwestie krijgt een mailtje waarin duidelijk in staat waarom en hoe hij daartegen in beklach kan gaan. Dus mocht het onterecht zijn zal de bemiddelaar zich daar over buigen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahahha cool,
Thanx 3dfx.
Heb ik dus toch een ban gekregen, tis niet eerlijk.
Trouwens voodoo3 heeft ook geen mailtje gekregen (hoopt deze ook niet te krijgen)

En trouwens op mijn naam staat ook maar ÉÉN verkeerde post, en daarvoor krijg ik een ban!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 08 mei 2002 01:04 schreef 3dfx het volgende:

[..]

Zonder vragen geen GOT.
Vragen in de betekenis van zeuren om HK-toegang. En doe wat aan die ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 01:07 schreef 3dfx het volgende:

[..]

Heb alleen die in converteren van FAT32 naar NTFS gevonden die niet paste, jullie nog iedeeën?
flame
te snelle kick
offtopic, en heeft hier ook gedubbelpost
Verder kan ik maar 25 reacties zien (25 reacties in 60 afgelopen dagen), dus kan niet alles beoordelen. De replies in SP heb ik buiten beschouwing gelaten. Ben nog ff verder aan 't kijken..

Verder zijn er ook een aantal topics waar meer over was te vinden in de search, alvorens een topic te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

In ieder geval is dit een zaak voor <a href="mailto:bemiddelaar@tweakers.net">bemiddelaar@tweakers.net</a>

De inhoudelijke discussie over deze preventieve ban is hier tamelijk zinloos, of je wilt het over het beleid 'preventieve HK-ban' hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13468316#13468316
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13468624#13468624
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13456652#13456652
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13343572#13343572

En kan zo nog wel even doorgaan. En dan laat ik de SP postjes maar even buiten beschouwing... Dat zijn alleen maar of herhaalreply's of nontechposts.

Einde discussie imho. Ban is terecht. Als de user het er niet mee eens is dan mailt hij vanzelf wel naar bemiddelaar@tweakers.net :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 01:16 schreef Merely het volgende:
Ik vind dit een beetje een nutteloze discussie... De user vroeg inderdaad waarom hij geen HK acces had (en dat hij zelf kunnen uitzoeken, maar ok) Het wordt het uitgelegt en daarmee is dat topic eigenlijk afgesloten. Los daarvan wordt er door de crew gezien dat ie loopt te techspammen. Bij die constatering, ongeacht welke user, volgt maar er één actie: een preventieve HK ban.

En met alle respect voor jouw goede bedoelingen, de user in kwestie krijgt een mailtje waarin duidelijk in staat waarom en hoe hij daartegen in beklach kan gaan. Dus mocht het onterecht zijn zal de bemiddelaar zich daar over buigen.
Damn was ik maar een Mod,
maar voodoo is geen pussy en gaat zich dus ook niet beklagen bij andere pussy's.
Oneerlijk is het wel maar goed ik heb schijt, zelfs een ban voor heel got zou nix zijn, heb genoeg andere mail adressen, gewoon ff weer aanmelden en klaar is kees.
Kijk door mensen als 3dfx is GOT goed,
Thanx man, laat maar zitten fock ze gewoon.

Voodoo3 gaat heel heel misch herrie schoppen op GOT!
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 08 mei 2002 01:24 schreef Voodoo3 het volgende:

[..]

Damn was ik maar een Mod,
Jammer zeg.
maar voodoo is geen pussy en gaat zich dus ook niet beklagen bij andere pussy's.
You're the man.
Oneerlijk is het wel maar goed ik heb schijt, zelfs een ban voor heel got zou nix zijn, heb genoeg andere mailadressen.
Bikkel.
Voodoo3 gaat heel heel misch herrie schoppen op GOT!
>:)
Weet je wat ik voorspel? Een kort verblijf op GoT! Isn't it amazing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 01:22 schreef Merely het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13468316#13468316
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13468624#13468624
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13456652#13456652
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13343572#13343572

En kan zo nog wel even doorgaan. En dan laat ik de SP postjes maar even buiten beschouwing... Dat zijn alleen maar of herhaalreply's of nontechposts.

Einde discussie imho. Ban is terecht. Als de user het er niet mee eens is dan mailt hij vanzelf wel naar bemiddelaar@tweakers.net :)
Hahahah deze is helemaal ziek, dat zijn allemaal posts uit SG en die behoort niet tot de TECHPOSTS dus om daarop de andere 150 posts te baseren die wel in orde zijn is helemaal stupid.
Wat heb je gedaan om een mod te worden? Je hersenen laten weghalen!!!
Damn jij bent stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

-> <a href="mailto:bemiddelaar@tweakers.net">bemiddelaar@tweakers.net</a>

Dat is toch écht de enige weg in deze, dit topic gaat een oeverloze discussie worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 08 mei 2002 01:27 schreef Voodoo3 het volgende:

[..]

Hahahah deze is helemaal ziek, dat zijn allemaal posts uit SG en die behoort niet tot de TECHPOSTS dus om daarop de andere 150 posts te baseren die wel in orde zijn is helemaal stupid.
Wat heb je gedaan om een mod te worden? Je hersenen laten weghalen!!!
Damn jij bent stupid.
Damn wat ben jij geband.

Jammer dat een normale discussie tegen gehouden wordt en dat mensen denken dat we een gebrek aan vragen hebben enzo. Dat is niet echt het geval. We hebben liever de helft minder users met een hoog niveau aan discussies en posts, dan een hele hoop posts van dan een minder niveau.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.