• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ok weet iemand waar ik een nieuw backlicht kan bestellen dat ik er zelf in kan zetten ( naar palm opsturen is veel te duur)

2x MT v3 | EMS.148.VNS117.BMS.112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

De 3C heeft volgens mij geen backlight, het is een actieve LCD, dwz dat de celletjes zelf lichtgeven en geen achtergrondverlichting nodig hebben.

Dus: als je beeld hebt -> wat is er kapot :?
als je geen beeld hebt -> lcd is naar de knoppe (mogelijk), en moet vervangen worden.
Er zijn een aantal sites waar je dat kan bestellen, ik had echter bedragen rond de €100,- gezien, bij Dixons was hij laatst €129,- dus dat schermpje is onredelijk duur..

Check anders deze eens: http://www.gethightech.com/generic.html?pid=124

• cold
  • Niet online
De 3C heeft volgens mij geen backlight, het is een actieve LCD, dwz dat de celletjes zelf lichtgeven en geen achtergrondverlichting nodig hebben.

Dus: als je beeld hebt -> wat is er kapot :?
als je geen beeld hebt -> lcd is naar de knoppe (mogelijk), en moet vervangen worden.
Er zijn een aantal sites waar je dat kan bestellen, ik had echter bedragen rond de €100,- gezien, bij Dixons was hij laatst €129,- dus dat schermpje is onredelijk duur..

Check anders deze eens: http://www.gethightech.com/generic.html?pid=124

de 3C heeft wel een backlight en op die site leveren ze alleen in america :'(

2x MT v3 | EMS.148.VNS117.BMS.112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:34
hoe kan je die blacklight dan aanzetten? of staat het standaard aan? (ben een palm newbie wat dat betreft, dit is me eerste palmpje :))

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• cold
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 10:10 schreef Zorg het volgende:
hoe kan je die blacklight dan aanzetten? of staat het standaard aan? (ben een palm newbie wat dat betreft, dit is me eerste palmpje :))
bij mij is het standaart aan je kan het wel harder of zachter zetten

• cold
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 10:11 schreef Caesium het volgende:
http://www.sfinx.demon.nl/palm/index.html

Probeer deze is :-)
ga effe mailtje sturen thanks

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op woensdag 08 mei 2002 10:11 schreef cold het volgende:

[..]

bij mij is het standaart aan je kan het wel harder of zachter zetten
dat is geen backlight :)

dat is gewoon de contrast-instelling...net zoals je die op een monitor hebt (van donker naar licht)

de IIIc heeft geen backlight in die betekenis, het is gewoon hetzelfde principe als een monitor...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• cold
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 10:29 schreef Mooooody het volgende:

[..]

dat is geen backlight :)

dat is gewoon de contrast-instelling...net zoals je die op een monitor hebt (van donker naar licht)

de IIIc heeft geen backlight in die betekenis, het is gewoon hetzelfde principe als een monitor...
ik weet zeker van niet ( ik heb me'n palm na het vallen uitelkaar gehaald en kwam daar toch zeker een gebroken baclight tegen)

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 13:47
test test

• cold
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 17:34 schreef menn0 het volgende:
test test
en waar slaat dit op?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:32

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op woensdag 08 mei 2002 10:45 schreef cold het volgende:

[..]

ik weet zeker van niet ( ik heb me'n palm na het vallen uitelkaar gehaald en kwam daar toch zeker een gebroken baclight tegen)
Waar herken je een backlight aan?
Volgens mij heeft de IIIc dus een kleurenLCD scherm dat geen backlight nodig heeft, wat jij misschien het backlight vindt kan misschien de digitizer zijn, dit ligt op het LCD en registreert de druk op het display (zodat je erop kan tekenen ed)

• cold
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 19:37 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

Waar herken je een backlight aan?
Volgens mij heeft de IIIc dus een kleurenLCD scherm dat geen backlight nodig heeft, wat jij misschien het backlight vindt kan misschien de digitizer zijn, dit ligt op het LCD en registreert de druk op het display (zodat je erop kan tekenen ed)
nee het wat een los wit buisje met een rood en een witte draat en zat aan een deel met waarschuwing hoogspannng

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:57
Op donderdag 09 mei 2002 19:43 schreef cold het volgende:

[..]

nee het wat een los wit buisje met een rood en een witte draat en zat aan een deel met waarschuwing hoogspannng
toch echt ccfl, aka backlicht

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1