2x MT v3 | EMS.148.VNS117.BMS.112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP
Dus: als je beeld hebt -> wat is er kapot
als je geen beeld hebt -> lcd is naar de knoppe (mogelijk), en moet vervangen worden.
Er zijn een aantal sites waar je dat kan bestellen, ik had echter bedragen rond de €100,- gezien, bij Dixons was hij laatst €129,- dus dat schermpje is onredelijk duur..
Check anders deze eens: http://www.gethightech.com/generic.html?pid=124
Dus: als je beeld hebt -> wat is er kapot
als je geen beeld hebt -> lcd is naar de knoppe (mogelijk), en moet vervangen worden.
Er zijn een aantal sites waar je dat kan bestellen, ik had echter bedragen rond de €100,- gezien, bij Dixons was hij laatst €129,- dus dat schermpje is onredelijk duur..
Check anders deze eens: http://www.gethightech.com/generic.html?pid=124
de 3C heeft wel een backlight en op die site leveren ze alleen in america
2x MT v3 | EMS.148.VNS117.BMS.112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
bij mij is het standaart aan je kan het wel harder of zachter zettenOp woensdag 08 mei 2002 10:10 schreef Zorg het volgende:
hoe kan je die blacklight dan aanzetten? of staat het standaard aan? (ben een palm newbie wat dat betreft, dit is me eerste palmpje)
ga effe mailtje sturen thanksOp woensdag 08 mei 2002 10:11 schreef Caesium het volgende:
http://www.sfinx.demon.nl/palm/index.html
Probeer deze is :-)
dat is geen backlightOp woensdag 08 mei 2002 10:11 schreef cold het volgende:
[..]
bij mij is het standaart aan je kan het wel harder of zachter zetten
dat is gewoon de contrast-instelling...net zoals je die op een monitor hebt (van donker naar licht)
de IIIc heeft geen backlight in die betekenis, het is gewoon hetzelfde principe als een monitor...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
ik weet zeker van niet ( ik heb me'n palm na het vallen uitelkaar gehaald en kwam daar toch zeker een gebroken baclight tegen)Op woensdag 08 mei 2002 10:29 schreef Mooooody het volgende:
[..]
dat is geen backlight
dat is gewoon de contrast-instelling...net zoals je die op een monitor hebt (van donker naar licht)
de IIIc heeft geen backlight in die betekenis, het is gewoon hetzelfde principe als een monitor...
en waar slaat dit op?Op woensdag 08 mei 2002 17:34 schreef menn0 het volgende:
test test
Waar herken je een backlight aan?Op woensdag 08 mei 2002 10:45 schreef cold het volgende:
[..]
ik weet zeker van niet ( ik heb me'n palm na het vallen uitelkaar gehaald en kwam daar toch zeker een gebroken baclight tegen)
Volgens mij heeft de IIIc dus een kleurenLCD scherm dat geen backlight nodig heeft, wat jij misschien het backlight vindt kan misschien de digitizer zijn, dit ligt op het LCD en registreert de druk op het display (zodat je erop kan tekenen ed)
nee het wat een los wit buisje met een rood en een witte draat en zat aan een deel met waarschuwing hoogspannngOp donderdag 09 mei 2002 19:37 schreef CyBeRSPiN het volgende:
[..]
Waar herken je een backlight aan?
Volgens mij heeft de IIIc dus een kleurenLCD scherm dat geen backlight nodig heeft, wat jij misschien het backlight vindt kan misschien de digitizer zijn, dit ligt op het LCD en registreert de druk op het display (zodat je erop kan tekenen ed)
toch echt ccfl, aka backlichtOp donderdag 09 mei 2002 19:43 schreef cold het volgende:
[..]
nee het wat een los wit buisje met een rood en een witte draat en zat aan een deel met waarschuwing hoogspannng
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.