Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand goede software, voor het gebruiken van de datakabel bij een siemens c45. Ik heb "Soft Data Link 5" en "s25@once" al geprobeert.
Beide programma's zien de telefoon in eerste instantie wel, maar als je er iets mee wil doen, b.v. een beltoon wil toevoegen, gaat die heel lang laden en loopt of vast of geeft één of andere vage error...

Verwijderd

http://www.stuntprijzen.net/datakabelsiemens.html

http://www.koopjessite.nl/

Op deze sites staan meestal wel zaken zoals software, misschien dat je er wat aan hebt.
Waar heb je trouwens je datakabel aangeschaft als ik vragen mag?

Verwijderd

Topicstarter
Datakabel is van een zwager van mij, die heeft een m35i, hij kreeg een datakabel bijgeleverd toen die zijn telefoon kocht...
Voor de m35i heb je wel goede software, maar voor c45 heb ik dat nog niet kunnen vinden, kan zijn dat de c45 nog te nieuw is...

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
S35 Explorer al geprobeerd? Moet je ff googlen :)

Naja, hier is ie te vinden : http://home.t-online.de/home/cdcopy/s35ex_setup.exe

Verwijderd

Topicstarter
jah, daar kan die mijn telefoon helemaal niet mee vinden...

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik heb ook c45 en die software zoals hierboven beschreven en het werkt prima! Geen gezeik met vastlopen ofzo!

Misschien doe je dit wel, maar ik zeg het toch voor het geval dat: Je datakabel moet in com-poort zitten voordat je pc opstart en telefoon moet dan ook al in datakabel zitten!

Succes is een keuze

Verwijderd

Topicstarter
zal het is proberen...

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-03 21:31

Dennahz

Life feels like hell should.

Op woensdag 08 mei 2002 15:52 schreef Maxster4th het volgende:
Ik heb ook c45 en die software zoals hierboven beschreven en het werkt prima! Geen gezeik met vastlopen ofzo!

Misschien doe je dit wel, maar ik zeg het toch voor het geval dat: Je datakabel moet in com-poort zitten voordat je pc opstart en telefoon moet dan ook al in datakabel zitten!
is dat met elke foon zo :? dat zal verklaren waarom die van mij niet werkt denk ik..

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
bedoel je met hierboven beschreven software s35explorer? die doet het in iedergeval bij mij nog niet ;(, ook al doe ik alle stekkertjes er bij voorbaat al in...

• Dennahz

Dennahz

Op woensdag 08 mei 2002 16:42 schreef totti het volgende:

[..]

bedoel je met hierboven beschreven software s35explorer? die doet het in iedergeval bij mij nog niet ;(, ook al doe ik alle stekkertjes er bij voorbaat al in...
dit heb ik ook met m'n samsung telefoon .. :( als ik de oplossing weet dan zeg ik het wel ff.. andersom ook oke? :*

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk :)

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:26

evol

hello world

Was het niet ook zoiets van baudrate juist instellen ofzo :?

Move along people. Nothing to see here.

• Dennahz

Dennahz

Op woensdag 08 mei 2002 16:59 schreef out het volgende:
Was het niet ook zoiets van baudrate juist instellen ofzo :?
in apparaatbeheer bij de compoort :?

Twitter

• evol

evol

hello world

Op woensdag 08 mei 2002 17:00 schreef BrEeZeR het volgende:

[..]

in apparaatbeheer bij de compoort :?
In je telefoon bedoelde ik meer...

• Dennahz

Dennahz

Op woensdag 08 mei 2002 17:03 schreef out het volgende:

[..]

In je telefoon bedoelde ik meer...
ik zou niet weten waar :?

Twitter

• evol

evol

hello world

Hmm, zit net ik mijn foon (S45) te kijken. Eerst (fw v5)had ik bij Menu->Instellingen->Data-uitwisseling, nu (fw v21) niet meer. Weet nie of jij dat misschien nog wel hebt in je menu?
Op http://www.7soft.de/ kun je ook programma halen voor beltonen ed. naar je telefoon te zetten, en daarvoor moest die snelheid ingesteld in die software en de baudrate in je foon gelijk zijn (al was dit standaard al zo bij mij, werkte gelijk).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 17:10 schreef out het volgende:
Hmm, zit net ik mijn foon (S45) te kijken. Eerst (fw v5)had ik bij Menu->Instellingen->Data-uitwisseling, nu (fw v21) niet meer. Weet nie of jij dat misschien nog wel hebt in je menu?
Op http://www.7soft.de/ kun je ook programma halen voor beltonen ed. naar je telefoon te zetten, en daarvoor moest die snelheid ingesteld in die software en de baudrate in je foon gelijk zijn (al was dit standaard al zo bij mij, werkte gelijk).
Ik kan ook op mijn telefoon weinig instellingen vinden die te maken hebben met dataverkeer... :/

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

In je telefoon moet je nix aanpassen/veranderen. De baud-rate van mijn com-poort staat op max (geloof 116000 of zoiets, ik ben niet thuis dus kan niet controleren). Maar ik gebuik idd s35 explorer.

Succes is een keuze

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Is toch lastig... :P
Pagina: 1