ik ben net een nieuwe computer wezen installeren. nu ging dit helemaal goed. hij wou ipv win98 win ME hebben. dat heb ik gedaan. maar het probleem is: hij plaatst ME niet in de master boot record. ik moet dus eerst van de cdrom opstarten en daar aangeven dat hij van de harde schijf moet booten. dat gaat prima.
verder geeft de pc aan (vlak voordat hij op zou moeten starten) dat er een recovery programma actief is. je moet dan op ctrl-r drukken om dit te starten. ik heb zoiets wel eens vaker gezien. dat is volgens mij van de winkel waar ze hem gekocht hebben. nu is mijn vraag -- staat dit proggie soms in de master boot record en als ik het verwijder zou ik dan wel ME in de bootrecord kunnen schrijven?
alvast bedankt --- ik hoop op jullie hulp
heb 2 x opnieuw geinstalleerd en het hielp nix dus ben nu een beetje
verder geeft de pc aan (vlak voordat hij op zou moeten starten) dat er een recovery programma actief is. je moet dan op ctrl-r drukken om dit te starten. ik heb zoiets wel eens vaker gezien. dat is volgens mij van de winkel waar ze hem gekocht hebben. nu is mijn vraag -- staat dit proggie soms in de master boot record en als ik het verwijder zou ik dan wel ME in de bootrecord kunnen schrijven?
alvast bedankt --- ik hoop op jullie hulp
heb 2 x opnieuw geinstalleerd en het hielp nix dus ben nu een beetje