Toon posts:

Sony STR 870 QS VS JVC rx 8022

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze receivers lijken erg veel op elkaar qua eigen schappen en prijs...

hebben jullie persoonlijke ervaringen met 1 van deze recievers ? Ik snap nog steeds niet hoe het zit met met de ge matrixde 6.1 versterker wat de jvc volgens de verkoper moet zijn... kan ik dan ook een 6 speaker aansluiten of hoe gaat dat dan...

BvD

Verwijderd

Topicstarter
Schop :D

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
8022?
Er is toch alleen een 8012? (prijs: circa 540 euro, bij veel winkels ook 680 euro |:()

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Topicstarter
nee 8020/8022 bestaat ook... tikkie meer mogelijkheden en daarom ook interessanter dan de 8010/8012

Verwijderd

Topicstarter
Mod!! sluit hem maar ... niemand reageert en ik heb de nodige info al binnengehaald via JvS / Thijs

Verwijderd

Topicstarter
Ik schop hem toch weer ff omhoog....

ik heb geluisterd in de hifi shop, sony 870 vond ik wel erg goed klinken en had een hoooop instelmogelijkheden.

Denon vond ik wel goed maar de features die de sony wel heeft, heeft de denon dus niet... die beginnen in een duurdere prijsklasse !

Maar dan die JVC, ik lees op kieskeurig hele goede berichten en dan ook weer een heel slecht bericht ( de poster heeft meer ervaring lijkt mij ) ... de jvc kan ik alleen nergens luisteren of vergelijken maar kan ik wel voor een koopje kopen... mediacheckpoint issie 445 maar ik kan hem dus voor 249 krijgen...

Dus nu het dillema.. zal ik die jvc kopen... en als ie niet bevalt em gewoon voor dezelfde prijs die ik er zeker voor kan vragen verkopen.. of gewoon het risico niet lopen
en gewoon lekker voor de sony gaan... de 870/1070...

Alvast bedankt...

Verwijderd

Heb je die Sony 870 ook vergeleken met de Onkyo 595 (of 575x) ???

Ik ga binnenkort ook een dts set kopen en ben sterk aan het twijfelen tussen Onkyo en Sony.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb die niet beluisterd
Pagina: 1