Mijn vraagje, ik heb nu een abit kg7-raid mobo met daarop een tb1400. Ik ben van plan om een Xp2100 te kopen, maar mijn vraag is , of deze cpu met mijn bordje compatible is, op de site van abit heb ik bij bios updates gezien dat ze nog maar tot Xp2000 ondersteunen. Deze versie staat ook trouwens op mijn mobo geflasht. Mareuh zou de Xp2100 ook werken? Iemand die deze combo maybe heeft ?
Ik heb op dit moment een XP 1800+ draaien maar weet zeker dat die 2100+ er ook op kan!
Jah
, gaat lukken is een Athlon XP ready board
. En je kan alles gewoon instellen dat het zich zelf uit zoekt...
ik ben van 1400 naar 2000 gegaan en dat werkte perfect. moest alleen m'n cmos clearen.
en uiteraard van te voren eerst het nieuwste bios erin planten. het huidige bios heeft standaart support voor een 2200+.
en uiteraard van te voren eerst het nieuwste bios erin planten. het huidige bios heeft standaart support voor een 2200+.
Daarvoor moet je inderdaad de laatste BIOS update hebben. Maar zonder een update gaat het ook wel werken, alleen is er kans dat de XP2100+ niet als zodanig herkend wordt
Ik heb ook dit moederbord en heb vaag op een website gelezen dat dit mobo ook de nieuwe (nog niet uit) amd processors gaan ondersteunen?
Is dit kouwe koffie/thee ?
Nope, de nieuwe Athlon XP met de Thoroughbred core past sowieso op elk mobo die ook de Athlon XP ondersteuntOp woensdag 08 mei 2002 09:12 schreef Choller het volgende:
Ik heb ook dit moederbord en heb vaag op een website gelezen dat dit mobo ook de nieuwe (nog niet uit) amd processors gaan ondersteunen?
Pagina: 1