[LCD] een 486 display voor Ghz.

Pagina: 1
Acties:

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56
Hallo,

Ik weet dat je zo'n oud displaytje waar vroeger 33 of 66 mhz of geshowed werd nu ook leuk kan gebruiken om bijvoorbeeld 8.8 Gigaherz weer te geven.

Hier zijn vast al topics over geweest. Ik heb de search gebruikt maar ik weet echt niet waar ik naar moet zoeken. Wil iemand mij even uitleggen hoe het werkt of even een linkje naar een topic geven waar het in staat? Tnx.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• HunterPro
  • Niet online
hmm... sloop zo'n oud display... kalk er achter ipv Mhz Ghz, en tadaa, klaar ben je. Maar het echte doel van die dingen heb je dan niet meer; aangezien dat er om ging of de Turbo-knop actief was; volgens mij had dit iets met kloksnelheidverdubbeling te maken of zo :P.
Ik denk dat je het best bij een recycling-winkel (lees: teringzooiverkoper) terecht kunt en zo'n ding uit een kast moest slopen.

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 23:27 schreef Interstice het volgende:
Hallo,

Ik weet dat je zo'n oud displaytje waar vroeger 33 of 66 mhz of geshowed werd nu ook leuk kan gebruiken om bijvoorbeeld 8.8 Gigaherz weer te geven.

Hier zijn vast al topics over geweest. Ik heb de search gebruikt maar ik weet echt niet waar ik naar moet zoeken. Wil iemand mij even uitleggen hoe het werkt of even een linkje naar een topic geven waar het in staat? Tnx.
vast wel :) als je maar ff weet hoe

maare ? heb jij een 8.8 ghz? :p waar koop je die ?

Verwijderd

Ik heb ook zo een ding, en er zitten gewoon jumpertjes achterop, die moet je dus instellen op het goeie getalletje, ik heb zelf men FSB erop gezet (160).

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

PC dumpdag in Amsterdam (om de 2 maanden op een zaterdag in de RAI, volgende weer in juni) lagen ze voor €2,35.

* Gutteguttegut heeft er ook 1 gekocht gaat hm nog ergens inbouwen....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• SEFje
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ja, ik heb ook een keer iemand op een LAN gezien die (destijds he :+ ) 555 op dat displaytje had staan...

(nut van deze post? het is dus mogelijk :P )

• Interstice
  • Laatst online: 11-08 22:56
ah ja ik gevonden

Der liep een smal flatcable achtig kabeltje naar een printplaatje met allemaal jumpertjes. Twee rijen. Waarschijnlijk voor 2 waardes. Nu nog effe de rest van de losgerukte kabeltjes die erbij hoorden terug vinden en we kunnan aan de slag :)

Tnx you all :)

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:45
Hmmmz, is het dan ook mogelijk om waarden af te laten lezen ergens van? bijvoorbeeld dat'ie zelf je FSB pakt?

* FragFrog heeft ook nog een 80286 staan >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk een displaytje zoals op bijvoorbeeld de voorkant van de vcr. Mooie lichtgevende lampies waarmee ik bijvoorbeeld de tijd ofzo kan weergeven

iemand suggesties?
Pagina: 1