Hoi,
Ik heb enige tijd geleden weer half-life geinstalleerd (weer wat oefenen voor komende LAN party
), maar nu heb ik een probleem. Onlangs ben ik van een GeForce overgestapt naar een Ati Radeon 8500, ding werkt perfect behalve tot nu toe, maar met Half-Life heb ik de volgende problemen in OpenGL:
1. Beeld is niet schermvullend

Zoals je kunt zien, CS vult het scherm niet... (desktop 1600x1200, CS 1280x960) die waas in de rechterbovenhoek is normaal, daar had ik vroeger ook al last van. Dit werd normaal opgelost door even terug te gaan naar het menu. Echter, ga ik nu naar het menu en kom ik terug, dan hebben we probleem 2...
2. Resolutie scherm 640x480, spel 1280x960

Zoals je kunt zien, dit is alleen de linkeronderhoek van het spel, en ik kan je verzekeren, dat speelt heel lastig
3. Na 2e keer terug uit menu zie ik mijn desktop

Ook niet helemaal goed
4. Direct3D
In Direct3D werkt het spel wel, maar kan ik geen tweede game joinen nadat ik de eerste verlaten heb, en half-life reageert niet meer op het menu, ik moet via de console het spel afsluiten en hierna is het niet opnieuw op te starten zonder Windows opnieuw te starten (via reset, van shut down of restart geeft dan een blauw scherm
) En je kunt maar tot 1152 als resolutie 
Weet iemand hier een oplossing voor?
Specs:
- Athlon XP 1700+
- MSI K7T Turbo2
- 512Mb SDRAM
- Ati Radeon 8500LE (Club3D)
- SB Live! Value
- Promise FastTrak 66 met 3 HD's (niet in gebruik bij het spel)
- 10/100 Mbit Realtek NIC
Driver: 9030 (probleem ook bij 9016)
CS: 1.3 en 1.4
HL: 1108 en 1109
[Edit voor ReV3rEnD]
Hier: lekkerste dame pic? (uit de HK dus
)
Ik heb enige tijd geleden weer half-life geinstalleerd (weer wat oefenen voor komende LAN party
1. Beeld is niet schermvullend

Zoals je kunt zien, CS vult het scherm niet... (desktop 1600x1200, CS 1280x960) die waas in de rechterbovenhoek is normaal, daar had ik vroeger ook al last van. Dit werd normaal opgelost door even terug te gaan naar het menu. Echter, ga ik nu naar het menu en kom ik terug, dan hebben we probleem 2...
2. Resolutie scherm 640x480, spel 1280x960

Zoals je kunt zien, dit is alleen de linkeronderhoek van het spel, en ik kan je verzekeren, dat speelt heel lastig
3. Na 2e keer terug uit menu zie ik mijn desktop

Ook niet helemaal goed
4. Direct3D
In Direct3D werkt het spel wel, maar kan ik geen tweede game joinen nadat ik de eerste verlaten heb, en half-life reageert niet meer op het menu, ik moet via de console het spel afsluiten en hierna is het niet opnieuw op te starten zonder Windows opnieuw te starten (via reset, van shut down of restart geeft dan een blauw scherm
Weet iemand hier een oplossing voor?
Specs:
- Athlon XP 1700+
- MSI K7T Turbo2
- 512Mb SDRAM
- Ati Radeon 8500LE (Club3D)
- SB Live! Value
- Promise FastTrak 66 met 3 HD's (niet in gebruik bij het spel)
- 10/100 Mbit Realtek NIC
Driver: 9030 (probleem ook bij 9016)
CS: 1.3 en 1.4
HL: 1108 en 1109
[Edit voor ReV3rEnD]
Hier: lekkerste dame pic? (uit de HK dus
If nothing is written below, I was the last to reply...