Ik heb onlangs THPS3 gekocht, en ik vind de muziek errug goed. Nu vroeg ik mij af, is het mogelijk om die muziek te rippen naar WAV ofzo, zodat ik die bestandjes ook buiten het spel kan luisteren? Zou wel lekker zijn...
In de handleiding (tenminste wel bij mijn PS2-variant van THPS3) staan alle tracks... wat je dan kan doen kan je zelf verzinnen
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
Ja dat kan. Die muziek staat gewoon in een file en met de juiste programmatuur kan dit er zeker uitgehaald worden.
Verder even voor de goede orde en dat iedereen het goed begrijpt: verspreiden van software waarmee dat kan is niet toegestaan op GoT. Indien dit hiervoor nodig is en je wilt die hebben zul je zelf moeten zoeken. Dus geen linkjes
Verder even voor de goede orde en dat iedereen het goed begrijpt: verspreiden van software waarmee dat kan is niet toegestaan op GoT. Indien dit hiervoor nodig is en je wilt die hebben zul je zelf moeten zoeken. Dus geen linkjes
geen software nodig t zijn gewoon MP3's met een andere extensie gewoon te openen in winampOp dinsdag 07 mei 2002 22:44 schreef ItSnows het volgende:
Ja dat kan. Die muziek staat gewoon in een file en met de juiste programmatuur kan dit er zeker uitgehaald worden.
Bier, Whiskey en Metal!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()