Toon posts:

huh wat???!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zit ik hier te vragen over hoe ik mijn voeding kan herkennen. wil ik antwoord geven is mijn topic gesloten.

moderators. waarom??

wil alleen weten wat ik nu heb en had er nog een goede vraag over, maar ineens..weg foetsie.

beetje vaag.

ben benieuwd naar de reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:33
En moet dit op deze manier? Is dit iets voor http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:37

JWO

doh lees de reply die em dicht gegooid heeft, en zulke dingen horen in LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb niet eens de laatste kunnen lezen, want toen was hij al weg. wil gewoon een reden hebben vooe een doodnormale vraag.

dacht dat we hier zaten om elkaar te helpen en niet om elkaar een beetje af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56
Op dinsdag 07 mei 2002 22:13 schreef degged het volgende:
heb niet eens de laatste kunnen lezen, want toen was hij al weg. wil gewoon een reden hebben vooe een doodnormale vraag.

dacht dat we hier zaten om elkaar te helpen en niet om elkaar een beetje af te zeiken.
LEES nou eens, dit hoort in LA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je andere topic was helemaal niet 'weg', alleen maar gesloten. [topic=488948]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Laatst online: 21:37

JWO

Op dinsdag 07 mei 2002 22:13 schreef degged het volgende:

hij is niet weg, hij staat onder aan de pagina ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Je topic is gesloten omdat je eerst moet kiek'n in je kast wat er op de voeding enzo staat en als je het dan niet vind .. dan pas een topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je deze?
[topic=488948]

Lees de reactie van abbadon maar. Lijkt me duidelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
En volgensmij ben je geholpen, of niet? Je kast openen en lezen of er een merk op staat. Als dit erniet op staat, kunnen wij jouw TOTAAL niet helpen! Maak effe foto's, misschien kunnen wij kijken of er een merk op staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDA
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-10-2023

MDA

Doe gewoon een search op je eigen gebruikers naam en dan vind je het topic direct. Eerst goed zoeken!

En als je dan je topic leest dan zul je zien dat de eerste reply al het volledige antwoord op je vraag geeft. Meer info heb je dus niet nodig, ook daarom kan er een slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 22:19 schreef MDA het volgende:
Doe gewoon een search op je eigen gebruikers naam en dan vind je het topic direct. Eerst goed zoeken!

En als je dan je topic leest dan zul je zien dat de eerste reply al het volledige antwoord op je vraag geeft. Meer info heb je dus niet nodig, ook daarom kan er een slotje op.
Je kunt ook op je naam klikken bovenaan in http://gathering.tweakers.net/index.php , is nog makkelijker voor de n00bs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Laatst online: 10-10-2023
Ey, ik heb nog n oplossing om te kijken wat voor voeding je hebt. Je moet je kast ff helemaal loskoppelen van alle draadjes. OK? Nou danzet je hem in de breedtje op je bureau (dat de zijkant naar je toe staat). ja? Nou van neem je hemstevig vast met bijde handen. Ieder aan een kant. En dan trek je de kast zo hard als je kan naar je hoofd toe. En dan zou je kans hebben het nog te kunnen zien. Maar alleen als je geluk hebt. Het vergt uiterste precizie. Zo.. *D

(sorry de voor zpelvouten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:50
Zo'n topic als dit hoort in LA zoals al eerder is opgemerkt. Even de moeite nemen wat regeltjes door te nemen kan helpen ;)
De reden dat ik 'm op slot heb gegooid is er eentje van enorme simpliciteit: het antwoord op jouw vraag is buitengewoon eenvoudig te geven; gewoon op de voeding zelf kijken! Het feit dat de voeding in een kast zit impliceert dat je de kast moet openen om de voeding nader te aanschouwen om zodoende de door jouw gewenste informatie te achterhalen. Dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
Wie mailt hem effe dat zijn topic verplaatst is, hij vind hem zo niet terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
sjonge jonge, kan men nou niet es kappen met elke dag 10 van dit soort topics te openen, dat is echt vreselijk irritant en je verspilt er ook nog eens de kostbare tijd van de modjes die dit vrijwillig doen mee! :(

LEES die faq nou es een keer, die is er niet voor niets!

---------------------------------------------
ik ben zeer tolerant, tot een bepaald niveau :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

En deze gaat dicht. Het is inderdaad de bedoeling elkaar te helpen, maar daarnaast vereisen we een beetje niveau van de topics.

Als ik in stuffis generalis een topic open met "hoe kan ik zien welk merk broek heb, zonder m'n reet in de spiegel te bekijken of hem uit te trekken" gaat-ie ook dicht.

Een beter niveau begint bij jezelf. Vind je dit achterlijk en vind je dat je gewoon elke vraag op een forum moet kunnen stellen ongeacht wat, dan is er helaas een probleem want dat is het doel van ons forum niet.

Zulke vragen zijn meer op de plaats op www.beginnersweb.nl enzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.