Verwijderd

Topicstarter
De Olympus C 100 is nu in de aanbieding bij Media Markt voor maar 169 euro!
Lijkt me een zeer aantrekkelijke aanbieding, of niet?

Verwijderd

ik ben eigenlijk ook op zoek naar een digicam,..

Eh,.. specs?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

inderdaad een mooie cam voor weinig geld ga morgen maar is kijken bij MM.

>:)

Heb je nog wat reviews ervan ?

Btw hoeveel kost een goedkope 2mp cams ?

Verwijderd

Topicstarter
Check die link dan, camera komt er zeer goed uit! :)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Let wel: geen zoom, lage resolutie, en nog een smartmedia.

Het is wel goedkoop, maar als je fotografie een beetje leuk gaat beginnen, zal je jezelf voorje kop slaan dat je voor die 170 euro niet een grote memory card gekocht had voor een duurdere maar betere camera :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Als ik fotografie echt zo leuk vond, had ik dat al ontdekt met normale camera's lijkt me....

Het is gewoon een erg goeie aanbieding.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op dinsdag 07 mei 2002 22:29 schreef Owen het volgende:
Als ik fotografie echt zo leuk vond, had ik dat al ontdekt met normale camera's lijkt me....

Het is gewoon een erg goeie aanbieding.
Nou, als je direct je resultaat terug kan zien en het "gratis" is om foto's te maken. dan raak je net als velen hier snel geobsedeerd.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

ALs je een simpele digitale camera wilt zou ik het zeker doen, je zult er nog wel geheugen bij moeten kopen...

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan per se een smartmediacard van Olympus zelf kopen of kan ik ook een 'algemene' (vaak goedkopere) kopen?
Zo'n 64 mb card van Olympus kost toch weer ca. 59 euro.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op woensdag 08 mei 2002 00:08 schreef Owen het volgende:
Moet ik dan per se een smartmediacard van Olympus zelf kopen of kan ik ook een 'algemene' (vaak goedkopere) kopen?
Zo'n 64 mb card van Olympus kost toch weer ca. 59 euro.
smartmedia is smartmedia. meestal werken ze gewoon. Ik zeg meestal, want kan natuurlijk voorkomen dat net 1 merk niet goed werkt.
Let wel op de voltage.

(bij smm, mmc, sd kaarten ligt de compatibiliteit bij het apparaat zelf, aangezien de controller ook daar zit, itt CF-kaarten, waar de controller met de kaart ingebakken zit)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Zeker niet duur maar ik ben bij mediamarkt geweest (groningen) en ik heb em niet zien liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij Media Markt Rotterdam geweest en ze hadden er volop veel liggen. Hij ziet er leuk uit, maar is wel iets groter dan de Fuji Finepix A101 die 199 euro kost.
Ik ben echter nog steeds aan het twijfelen. Zo zag ik bij Dixons een andere Olympus met 3x optische zoom voor 255 euro.

Verwijderd

Ik heb de Olympus C-100 voor 198euro bij CombiStrikHilversum gekocht, erg goede camera voor dat geld.......

Hou er rekening mee dat SmartMedia van SanDisk ook perfekt werkt, en bij DynaByte het goedkooptst is.

En dan kom je er achter dat je beter Penlite Accu's kan nemen met een lader(in mijn geval 4 x Varta1600Mah NiMH PhotoAccu), maar deze extra uitgaven komen bij de meeste instapmodellen er later nog bij....

4 VartaAccu's incl. Varta lader 35 euro
64Mb Sandisk SmartMedia( 100 opnamen hoogste resolutie ) 49 euro

Kijk maar op mijn site, hij heeft enorm veel mogelijkheden voor een simpel lijkend modelletje, 5 soorten flits, kleur-temp instelling, Lichtwaarde-aanpassing -2 tot +2 enz...

Verwijderd

Topicstarter
Dus zeker aan te raden, Harry? Shit, wat is twijfelen toch klote.....

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik heb de voorloper van dit model (de C-860L) en ben er meer dan tevreden over.
De foto's zijn van een goede kwaliteit en de camera is heel makkelijk te bedienen.
Ik heb ook foto's laten afdrukken bij een fotograaf en de kwaliteit is zelfs beter dan die van een gewone pocketcamera.
Dus al met al denk ik dat het wel een goede koop is.
Natuurlijk is deze camera voor amateurs en niet voor profs.
Maar maakt zeker leuke foto's.

speedme

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

Owen, als je iets meer wilt uitgeven voor meer pixels maar bevestigde kwaliteit, deze maand komt dit zelfde model uit voor ongeveer 238-259 euro maar met 2.1 MegaPixels, en een 5 voudige digi-zoom........het type is C120 (staat onder de specs van mijn c-100 op mijn /minolta.html page)

Trouwens voor die prijs had ik geen moeite met twijfelen....
;)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog gebruik gemaakt van de aanbieding?
Zelf heb ik'm (nog) niet gekocht, het aanbod is ook zo groot!

Verwijderd

Het enige wat ik over het verschil van Fuji 1300 serie kan vertellen, is mooie camera was 400 gulden in december, maar een vriend van mij had hem gekocht en kreeg steeds met flits, witte vlekken in beeld, 3x omgeruild, hadden het allemaal, toen kreeg hij zijn geld terug(Filmpost).

Hij heeft mijn Olympus een tijdje geprobeerd, en vindt hem mooier en natuurlijker van kleur en fitsbelichting o.a. met anti-rode-ogen.......helaas, want ik vond die Fuji 1300 voor dat geld ook een erg mooi toestel.
Pagina: 1