Toon posts:

the sims hot date probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net The Sims hot date gekocht maar nadat hij geinstalleerd was, was ik vergeten house party te installeren, dus moest alles er weer af, nu heb ik de 1ste 3 delen geinstalleerd en is hot date aan de beurt. Dit werkt niet. Zodra ik de code heb ingevoerd, vraagt ie om de cd van party, als hij dan een aantal dingen gekopieerd heeft, vraagt hij weer om de cd van hot date, dat is normaal. Maar hij gaat dan opnieuw the sims party installeren. Nou ben ik al een poosje bezig en ik denk dat ik het probleem al heb, alleen de oplossing nog niet.

Zodra alles gedeinstalled is blijft er een file in software staan the sims hot date van 3,98 mb. De 1ste 3 delen zijn gedeinstalled maar er blijft een klein deel over van hot date, dit krijg ik niet weg. Ik heb geprobeerd om het uit het register te verwijderen, dat ging goed, maar het werkte nog steeds niet. Onder program files staat ook niks meer van The Sims. maar in software dus nog wel.

hij krijg ik die overige bestanden weg? Ik heb via windows al gezocht naar bestanden zoals "hot date" en "the sims". alles wat ie vond heb ik verwijdederd. maar nog steeds blijft dat bestandje in software staan. Als ik het probeer te verwijderen zegt ie: "fout met verkrijgen van installatiepad gegevens uit het register". logisch natuurlijk want het is uit het register verwijderd.

Hij krijg ik dat kleine stukje hot date uit de software lijst??????????????

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm....
als alles uit je register is moet hij daar geen last van hebben .
Maarre hij gaat toch niet zomaar uit zichzelf installeren :?
Daar moet je meestal yes voor indrukken ofzo ......maybe als hij vraagt om de andere cd en je stopt hem erin moet je niet w8ten maar gelijk op verder/ok of "whatever: drukken.
Als je me niet begrijpt snap ik dat ,want ik weet niet hoe ik dit duidelijk moet zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb het probleem al opgelost via een programma, regcleaner heb ik dat laatste stukje van hot date ook kunnen verwijderen. Nu werkt ie weer:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi :)
Volgende keer toch iets beter zoeken en dan pas posten beste tommyguy ;)

Dit topic is gesloten.