Think en Dual-XP

Pagina: 1
Acties:

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Is er 'n manier om de UD-Agent gebruikt te laten maken van 2 processors?
Een vriend van mij heeft namelijk een dual Athlon-xp machine maar de processor-belasting zit nu op 50% dus er wordt maar gebruik gemaakt van 1 proc.. :(

En we willen deze pc natuurlijk voor de volle 100% inzetten.

De pc draait op Win2k

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:55
Twee keer de client opstarten? Elke client in aparte directories?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 21:42 schreef splat het volgende:
Is er 'n manier om de UD-Agent gebruikt te laten maken van 2 processors?
Een vriend van mij heeft namelijk een dual Athlon-xp machine maar de processor-belasting zit nu op 50% dus er wordt maar gebruik gemaakt van 1 proc.. :(

En we willen deze pc natuurlijk voor de volle 100% inzetten.

De pc draait op Win2k
Jammer genoeg kan dit niet met de UD-client. Ze hebben dit met de laatste update onmogelijk gemaakt, omdat het steeds voor errors zorgde (computers gingen duizenden resultaten per dag insturen, wat natuurlijk niet kan.)
Je kunt er wel een ander project langs draaien, zoals DF, GAH, FAH, RC5 etc. En dan in de taakmanager elk programma een CPU toewijzen.

• splat
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 22:59 schreef rhialto het volgende:

[..]

Jammer genoeg kan dit niet met de UD-client. Ze hebben dit met de laatste update onmogelijk gemaakt, omdat het steeds voor errors zorgde (computers gingen duizenden resultaten per dag insturen, wat natuurlijk niet kan.)
Je kunt er wel een ander project langs draaien, zoals DF, GAH, FAH, RC5 etc. En dan in de taakmanager elk programma een CPU toewijzen.
En de oplossing van mr_atheist gaat dus ook niet werken?
Anders kan ik zoals hij zegt de ud agent gewoon 2x installeren en dan elke ud agent een eigen cpu toewijzen

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 23:29 schreef splat het volgende:

[..]

En de oplossing van mr_atheist gaat dus ook niet werken?
Anders kan ik zoals hij zegt de ud agent gewoon 2x installeren en dan elke ud agent een eigen cpu toewijzen
Nee, die manier werkt niet.

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 23:04
Sorry voor de late reactie.
maar kijk eens hier
Het moet mogelijk zijn om in win2000 dual te draaien m.b.v. 2 verschillende accounts.
Succes ermee, en ik hoop dat je er wat aan hebt.

• splat
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 17:03 schreef brilsmurf het volgende:
Sorry voor de late reactie.
maar kijk eens hier
Het moet mogelijk zijn om in win2000 dual te draaien m.b.v. 2 verschillende accounts.
Succes ermee, en ik hoop dat je er wat aan hebt.
Bedankt voor die link. Alleen gaat dit truukje volgens mij alleen werken op WinXP. Als je het onder win2k voor elkaar wilt krijgen schijn je 'n Terminal Server te moeten draaien of via VMWare.

Of heb ik iets over het hoofd gezien en is er nog 'n andere oplossing?

Iemand nog iedeeen?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:55
Een windows client en onder vmware nog een client? :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• splat
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 21:14 schreef Mr_Atheist het volgende:
Een windows client en onder vmware nog een client? :)
Als er echt geen andere oplossing is ga ik dat maar is proberen denk ik. Maar op dit moment heb ik nog geen vmware dus ik kan het niet testen.

Maar ik kan me niet voorstellen dat dit de enige oplossing zou zijn. Er zijn toch nog veel meer mensen met 'n dual proc. Of zouden die vanwege deze reden allemaal aan andere distributed projecten deelnemen...
Pagina: 1