Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
maaruu vertel eens wat dat voor een videokaart is... hoe ver je hem nu kan overclocken enz... geef eens wat specs :P!
sorry kan de pic niet meer vinden
Game PC
Verwijderd
Powercolor Gforce 2 GTS PROOp dinsdag 07 mei 2002 21:45 schreef Needforspeed het volgende:
maaruu vertel eens wat dat voor een videokaart is...
er komt ook een 50 W peltier op gpu en mem dus een plaat over gpu en mem daar een peltier op en dan waterblok
de kaart is een POWERCOLOR Gforce 2 GTS PRO 64 MB DDR
GPU:
200 mhz @ 250
MEM:
265 mhz @ 400
Game PC
daarop draait die van mij ook zonder extra coolingOp dinsdag 07 mei 2002 21:54 schreef Shunt het volgende:
ho ho ik ben nog maar een half uur bezig en dit is nog maar tijdelijk ja want dit komt allemaal op een rad samen met mijn cpu
er komt ook een 50 W peltier op gpu en mem dus een plaat over gpu en mem daar een peltier op en dan waterblok![]()
de kaart is een POWERCOLOR Gforce 2 GTS PRO 64 MB DDR
GPU:
200 mhz @ 250
MEM:
265 mhz @ 400
ja maar met wat voor tempsOp dinsdag 07 mei 2002 21:56 schreef Tweaker-Willem het volgende:
[..]
daarop draait die van mij ook zonder extra cooling
want dat was bij mij dus niet
ik kan btw niet hoger heb ik ergens gelezen
deze koeling is ook maar als een test want ik wil een gforce 4 TI 4200 kopen en die dam met peltier en water koelen
Game PC
Verder best tof gedaan zo!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Game PC
Verwijderd
mmmm.... goed idee van die 4200!! zet bloos je resultaten hier neer!Op dinsdag 07 mei 2002 22:04 schreef Shunt het volgende:
[..]
ja maar met wat voor tempsvoel maar eens in dat stukje aan de bovenkant waar 3 soort van weerstandjes zitten en kijk an of er nog vel op je vinger zit
![]()
want dat was bij mij dus niet![]()
ik kan btw niet hoger heb ik ergens gelezen![]()
deze koeling is ook maar als een test want ik wil een gforce 4 TI 4200 kopen en die dam met peltier en water koelen
sorry maar deze snap ik nietOp dinsdag 07 mei 2002 22:08 schreef Needforspeed het volgende:
[..]
mischien schijt je een gainward powerpack wel in de bek![]()
Game PC
Verwijderd
ik wil hiermee zeggen dat je de ti4200 mischien hoger kunt clocken dan de gainward ti4600, en dan bedoel ik niet op het niveau van de standaard ti4600 maar op het niveau van een overgeclockte ti4600! ik zeg dit omdat de ti4200 met de standaard koeling al over te clocken is tot de standaard snelheid!!Op dinsdag 07 mei 2002 22:10 schreef Shunt het volgende:
[..]
sorry maar deze snap ik niet
was dus positief bedoelt voor de duidelijkheid
hahaha ja msien wel als het de zelfde coresteping is ik weet niet of dit ook zo met gpu's gaat ?? maar dan zou het kunnen jaOp dinsdag 07 mei 2002 22:13 schreef Needforspeed het volgende:
[..]
ik wil hiermee zeggen dat je de ti4200 mischien hoger kunt clocken dan de gainward ti4600, en dan bedoel ik niet op het niveau van de standaard ti4600 maar op het niveau van een overgeclockte ti4600! ik zeg dit omdat de ti4200 met de standaard koeling al over te clocken is tot de standaard snelheid!!
was dus positief bedoelt voor de duidelijkheid![]()
Game PC
Verwijderd
ik duim voor je! al is het alleen al voor die figuren die een kaart kopen van 500 euro te kunnen etseOp dinsdag 07 mei 2002 22:25 schreef Shunt het volgende:
[..]
hahaha ja msien wel als het de zelfde coresteping is ik weet niet of dit ook zo met gpu's gaat ?? maar dan zou het kunnen ja
Game PC
Verwijderd
ik vindt het gewoon te gek als iemand zoiets bereikt! ik kan het niet maar die mensen die het kunnen draag ik een warm hart toe (of hoe zeg je dat ook alweer!)!
YOU GOT MY VOTE!
Verwijderd
omfgOp dinsdag 07 mei 2002 21:40 schreef Shunt een enorme fout
het blokje met bakje met strooment water
dat heb ik nog niet eerder encountered.
lijkt me wel een ruig plan...
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
dan zou het wel vet zijn om dat te bouwen on wat noten tegenaan te flikkeren...Op dinsdag 07 mei 2002 23:56 schreef -Utopist- het volgende:
zou je dan niet en je CPU kunnen coolen en je VGA kaart met een waterkoeling systeem?
ja hoor gewoon een telefoon tang pakken 2 plugjes unpluggen en klaarOp dinsdag 07 mei 2002 23:51 schreef Gman het volgende:
Kan je die heatsinks van de GPU zo makkelijk weghalen tegenwoordig?
zo als ik al zij ik ben nog niet klaar ik krijg rad en cool blok waarscijnlijk deze week binnen dus dan gaat mijn cpu er aan gelovenOp dinsdag 07 mei 2002 23:56 schreef -Utopist- het volgende:
zou je dan niet en je CPU kunnen coolen en je VGA kaart met een waterkoeling systeem?
mare ik weet nog niet wanneer ik een Gfroce 4 TI 4200 gaat kopen moet namelijk ook nog een amd XP 1800 + kopen om te oc'en
Game PC
[topic=489100/1/25]
Game PC
+- 30 graden maarja zolang mijn kaart het lekker vind is het goe
Game PC
ben nog lang niet klaar just getting startedOp donderdag 09 mei 2002 01:45 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Hmm, jammer dat het geen asus is ivm de temperatuur
Nice gedaan hoor
Game PC
daar gaat ik nu mee verder
Game PC
Verwijderd
PICS PICS IK WIL PICS want ik wil dus ook zo iets gaan doen met mijn toekomsige IT 4200Op zondag 12 mei 2002 01:27 schreef HerrTod het volgende:
kewlik heb vandaag mijn GF3 waterblock en memory blocks er op gezet
alleen moet ik de pomp nog installeren lol
Game PC
heb je er al pics van ????Op zondag 12 mei 2002 10:13 schreef Shunt het volgende:
[..]
PICS PICS IK WIL PICS want ik wil dus ook zo iets gaan doen met mijn toekomsige IT 4200
Game PC
die kast staat open; maar dan maakt het bij mij super veel herrie: m'n kast houd veel tegen..
dus wat voor een winst haal je hier nou?
nog helemaal niets maar ik heb vandaag me rest van me wc spul binnen dus dan kan als alles er in zit de kast dichtOp zondag 12 mei 2002 19:59 schreef Mir het volgende:
Wat ik nou altijd leuk vind:
die kast staat open; maar dan maakt het bij mij super veel herrie: m'n kast houd veel tegen..
dus wat voor een winst haal je hier nou?
Game PC