Een vriend van me heeft zich hier net geregistreerd, maar kijgt een melding dat de user niet bestaat. Het gaat om de user 'int'. Hij heeft al wel een email gehad...
Ik weet niet of topix het woord int escaped of er rekening mee houdt, wat best eens zou kunnen zijn, want dat is nl een reserved word in SQL 
[edit]een double, char of bit heeft ook geen hits hier
[edit2]Ik lul ik nu uit m'n nek als de username gewoon een string in de db is
[edit]een double, char of bit heeft ook geen hits hier
[edit2]Ik lul ik nu uit m'n nek als de username gewoon een string in de db is
Dat probleem had laatst iemand ook, stond ook in LA.
In die mail die je ontvangt staat een link waar je naartoe moet gaan om het nog eens te bevestigen. DAN pas is die user aangemaakt...
In die mail die je ontvangt staat een link waar je naartoe moet gaan om het nog eens te bevestigen. DAN pas is die user aangemaakt...
🌞🍃
Verwijderd
Klopt en die mail had ie moeten lezen want daar staat in dat ie op die link in de mail moet klikken ...Op dinsdag 07 mei 2002 21:46 schreef [C] het volgende:
Hij heeft de mail wel ontvangen ik heb hem zelf gezien, met password erbij...
Verwijderd
1e dag en nu word ik al gepest
.
Wel raar dat je je password gelijk met de activation link krijgt doorgestuurd...
Thx ItSnows
Wel raar dat je je password gelijk met de activation link krijgt doorgestuurd...
Thx ItSnows
Verwijderd
Welkom nu alle faq's nog, en ofcourz het gezelligste forum van NederlandOp dinsdag 07 mei 2002 21:56 schreef int het volgende:
1e dag en nu word ik al gepest![]()
.
Thx ItSnows
Internet&Telefonie.
blaaaaaaaat, ga weg met je IT! SM rules!!!Op dinsdag 07 mei 2002 21:58 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Welkom nu alle faq's nog, en ofcourz het gezelligste forum van Nederland
Internet&Telefonie.
dan vooral faq's lezenOp dinsdag 07 mei 2002 22:08 schreef int het volgende:
Ik kom vooral in het programmeer/webdesign forum ofzo, denk ik.
Daar komt hij nog wel achter! (the hard wayOp dinsdag 07 mei 2002 22:45 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
dan vooral faq's lezen
Hehe, daar zorgen wij wel voor jaOp dinsdag 07 mei 2002 22:50 schreef [C] het volgende:
Daar komt hij nog wel achter! (the hard way)
Maare, welkom enzo
Verwijderd
Ja.Op dinsdag 07 mei 2002 21:56 schreef int het volgende:
1e dag en nu word ik al gepest![]()
.
Thx ItSnows
Nee, dat is niet raar. De bedoeling is dat je je pwd aanpast
NP
Aantal posts: 3
tss newbie
maar euh... welkom enzo
en /14 is het beste forum
tss newbie
maar euh... welkom enzo
en /14 is het beste forum
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[Promoot hier jouw forum]
Het gezelligste forum namelijk : /xx
[/Promoot hier jouw forum]
Het gezelligste forum namelijk : /xx
[/Promoot hier jouw forum]
welkom 
in SP zit je goed
in SP zit je goed
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Pagina: 1