Black & White

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Check out Black & White op www.lionhead.com Dat wordt gegarandeerd de nieuwe topper van Peter Molyneux!!!

Black & White rulez!! voor F99,-

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Tijd om mijn ras te kweken :)

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 17:11

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Hier heb ik op gewacht... zit nu toevallig ook even een reviewtje in de CID te lezen en ik kan niet wachten tot het 17.30 is! Gauw even halen.

Verwijderd

IS HIJ DAN UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op dat spel wacht ik al een jaar maar in de intertoys boek staat hij pas op November verwacht. Maar dat wordt dus echt het spel van het jaar als het niet het beste spel allertijde wordt.

Verwijderd

Dit spel komt toch nog lang niet uit, vorige week is officeel gezegd dat ie is uitgesteld naar february!!!!!!!!!!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een aantal filmpjes gezien en hij ziet er echt vet uit. :)

• Daylights
  • Laatst online: 08-09 17:11

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Huh??? Volgens CID is hij toch uit???

Denk dat ik verkeerd gegekeken heb... vond het al zo raar dat 4 winkels er nog nooit van gehoord hadden.

:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• Glorix Jim
  • Laatst online: 23:28
Ehm, in principe is het spel nog in de alpha versie volgens Peter Molyneux. En als het beta wordt dan gaat het naar de testbanken van EA.
Volgens Peter zelf komt het spel pas volgend jaar in de lente uit (EA kennende).

Best wel klote want eigenlijk zou B&W het spel van 2000 worden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 23:28
btw. als ie uit is dan zou het op www.isonews.com moeten staan en daar staat ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik dacht half november!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:05
Ik zag net bij Gamequest op tv een soort van top 10 van spellen. Daarin kwam ie al voor!

- NAC Breda -

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ik wacht nu al anderhalf jaar op dat spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik w8 al 2.5 jaar op dn4ever volgens mij...

maar ja kwaliteits spellen laten nu eenmaal lang op zich w88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om precies te zijn gaat op 1 okt,(vandaag dus) B&W richting de testbanken van EA, (eerste beta), EA heeft laast bekend gemaakt dat ze dit spel perfect(zonder bugs) willen uitbrengen en met alle ideen van lionhead er in. Ze hebben Lionhead nu nog de tijd gegeven om het spel echt perfect te maken.

Eigenlijk zou rond oktober de versie die er nu is van B&W gold gaan. En volgens berichten is het spel al af, alleen wil EA opeens het spel zelf testen zodat ie echt helemaal goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 15:16
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 01:08 schreef SuB het volgende:
ik w8 al 2.5 jaar op dn4ever volgens mij...

maar ja kwaliteits spellen laten nu eenmaal lang op zich w88.[/quote]Daikatana ook zeker ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 11:11 schreef TAG_Speedy het volgende:
Daikatana ook zeker ;)[/quote]hehe LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Laatst online: 08-10 21:07

Macros

I'm watching...

Ik wacht hier ook al meer dan een jaar op.
Echt super mooi wordt het, maar eigenlijk wel beter dat het nog effe duurt, want dan hoef ik nog niet te upgraden :)

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black & White word echt bakkie pakke en vol kwijlen :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

HALo ook trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
gaan we m'n TNT2 maar weer terug overklokken, want ik denk niet dat deze dat beest aankan op 1024x786x32 met alles aan :)

maar ja, dan werkt die athlon maar wat harder ;)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Pagina: 1