De search bood wel wat antwoorden, maar helaas geen oplossing.
Ik heb een Matrox G400 Dualhead met 32 Mb op Windows XP professional en ik wil dus Quake 2 gaan spelen.
Old skool quake 2 voor op lanparties ownz
maar nou zit ik met een probleem. Ik speel in default OPenGL mode op 1024 x 768 en het lijkt net of ik een wallhack aan het staan of iets..
Muren, objecten etc knipperen continue en daardoor lijken ze halftransparant.
Alles doet gek behalve de lucht, en de echte uiterste muren van het level. Alle binnenmuren en objecten etc knipperen dus.
Ik heb de compatability options al geprobeerd, in win 95, win98, win ME mode start de game niet eens op. in win2k mode en standaard win XP mode heb ik dus dit probleem.
heb de nieuwste drivers van matrox binnengehaald, maar nog steeds problemen.
windowsupdate bekeken, maar helaas geen soelaas. Iemand nog meer ideetjes?
Ik heb een Matrox G400 Dualhead met 32 Mb op Windows XP professional en ik wil dus Quake 2 gaan spelen.
Old skool quake 2 voor op lanparties ownz
maar nou zit ik met een probleem. Ik speel in default OPenGL mode op 1024 x 768 en het lijkt net of ik een wallhack aan het staan of iets..
Muren, objecten etc knipperen continue en daardoor lijken ze halftransparant.
Alles doet gek behalve de lucht, en de echte uiterste muren van het level. Alle binnenmuren en objecten etc knipperen dus.
Ik heb de compatability options al geprobeerd, in win 95, win98, win ME mode start de game niet eens op. in win2k mode en standaard win XP mode heb ik dus dit probleem.
heb de nieuwste drivers van matrox binnengehaald, maar nog steeds problemen.
windowsupdate bekeken, maar helaas geen soelaas. Iemand nog meer ideetjes?
I want to live forever, so far.. so good.