OK, ik ben van plan met mijn Aopen H600A te gaan cm-en. Het word mijn 1e cm en ik ben compleet n00b, maar als iemand nog leuke id-en heeft, die nog redelijk makkelijk zijn te doen, dan zie ik die graag hier.
doe wat inspiratie op door er een paar te bekijken! gewoon zoeken op [cm] dan vindt je er genoeg
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Ik was wel van plan er casefans in te plaatsen. Heb nog een kameraad die er wel een beetje verstand van heeft dus misschien wil/kan die me helpen. Alleen window wil ik ook van dat rubber om doen. Waar kan ik dat krijgen en hoe werkt dat precies.
Kijkt u is hierOp dinsdag 07 mei 2002 21:15 schreef MeisterHim het volgende:
Waar kan ik dat krijgen en hoe werkt dat precies.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Er Loopt op dit moment een [inkoopactie] voor een raam rubber en als je gewoon wat id-en op wilt doen zou ik (net als GuuZ14 zei) even naar wat pics zoeken en dan ben je al een eind.Op dinsdag 07 mei 2002 21:15 schreef MeisterHim het volgende:
Ik was wel van plan er casefans in te plaatsen. Heb nog een kameraad die er wel een beetje verstand van heeft dus misschien wil/kan die me helpen. Alleen window wil ik ook van dat rubber om doen. Waar kan ik dat krijgen en hoe werkt dat precies.
Verwijderd
Idd, lees eerst de FAQ's eens door, doe ideeen op, en kom dan terug met specifiekere vragen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()