[PS7 advanced] Goede boeken?

Pagina: 1
Acties:

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik gebruik sinds kort photoshop 7 en zoek een interessant boek om 'mijn kennis te vergroten' :) Ik ben ongeveer 3/4 jaar geleden begonnen met photoshop dus in basisbeginselen, manuals etc ben ik niet geinteresseerd, en tutorials op het web kan ik zelf wel vinden. Ik ben echt geïnteresseerd in 1) een naslagwerk waar echt alle functies beschreven (voor het geval ik functies/toepassingen over het hoofd zie) staan EN 2) een soort van advanced boek waarin diep ingegaan wordt op de software en de mogelijkheden.

Any Ideas? :)

Human Bobby

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:04

Tim Schuhmacher

abasios

Ik denk dat de handleiding alle functies wel langsgaat, en voor een ander boek kun je misschien bij kijken. http://www.comcol.nl

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

www.amazon.com wat een goed boek is voor jou is persoonlijk. Wacht even tot het 9:00 is, doe de deur open.. stap naar buiten, wandel een boekhandel binnen.. das eng.. maar je hoeft pas met mensen te praten bij betalen. En je kunt ook gewoon een boek bekijken, niet kopen en vervolgens via internet bestellen.. ja echt ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

Op dinsdag 07 mei 2002 21:31 schreef OzBoz het volgende:
www.amazon.com wat een goed boek is voor jou is persoonlijk. Wacht even tot het 9:00 is, doe de deur open.. stap naar buiten, wandel een boekhandel binnen.. das eng.. maar je hoeft pas met mensen te praten bij betalen. En je kunt ook gewoon een boek bekijken, niet kopen en vervolgens via internet bestellen.. ja echt ;)
"Help tweakers de straat op promo actie??" ;)

toch ben ik het wel met je eens, ga gewoon langs de boekhandel. 9 van de 10 keer pakt dat gewoon beter uit en sja mocht je toch al een titel hebben waarvan je zeker weet dat je hem wilt hebben en je kan hem niet vinden dan kan je alsnog bij amazon aankloppen maar zover ik weet zijn er bij de meeste boekhandels toch wel redelijke bronnen te vinden :)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op dinsdag 07 mei 2002 21:31 schreef OzBoz het volgende:
jah ik ken het fenomeen "buiten" ;) maar vaak zie je ook in computer arts e.d boeken besproken, en sommige boeken worden gezien als standaardwerken of overal geprezen, ik dacht dat jij bijvoorbeeld zulke wel kenden ;)

Human Bobby

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

Op dinsdag 07 mei 2002 22:13 schreef Justice het volgende:

[..]

jah ik ken het fenomeen "buiten" ;) maar vaak zie je ook in computer arts e.d boeken besproken, en sommige boeken worden gezien als standaardwerken of overal geprezen, ik dacht dat jij bijvoorbeeld zulke wel kenden ;)
zulke boeken worden meestal rap vertaald en in de Nederlandsche boekhandelsch geworpen... als het een waardig boek is dan :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 07 mei 2002 22:13 schreef Justice het volgende:

[..]

Voor naslag vinden veel mensen de boeken uit de Bible-serie prima, voor gefreak zijn er nu ook Photoshop boeken uit de New Riders serie volgens mij. Soms wel leuk. Al weet ik niet of dergelijk boek echt nut heeft omdat je elke aap een truukje kan leren, maar dat ook saai wordt (je begrijpt wel wat ik bedoel).

Verder geef ik graag de tip dat je bij een NL boekhandel snel erg veel teveel betaald voor een Engels boek. Nu boeit mij een paar gulden zelf niets, als het om 40-80 gulden besparing voor 1 boek gaat bestel ik graag online.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:16
Op woensdag 08 mei 2002 07:52 schreef OzBoz het volgende:
Verder geef ik graag de tip dat je bij een NL boekhandel snel erg veel teveel betaald voor een Engels boek. Nu boeit mij een paar gulden zelf niets, als het om 40-80 gulden besparing voor 1 boek gaat bestel ik graag online.
Ondanks de 6% BTW die geheven wordt op boeken klopt dit inderdaad, ik heb al paar keer gehad dat ik op een bestelling van 3 boeken ruim 100 piek uitspaarde (guldens ja :P)...tja dan wacht ik liever 2 tot 3 weken op m'n boekjes dan dat ik 100 piek meer kwijt ben. Je moet trouwens wel bij www.amazon.com bestellen en niet bij www.amazon.co.uk ofzo aangezien die alsnog stuk duurder is.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik vraag mij af wat je dan met 'advanced' boeken leert. Photoshop is in principe voor fotomanip e.d.

Na zo'n Bible valt er toch niet veel te leren lijkt mij?
Pagina: 1