Toon posts:

Cookies of Ip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat in een discussie met iemand. Over wat nou veiliger is. Is het noou veiliger om bijv bij een poll cookies te gebruiken of om ip te loggen. Als je er van uit gaat dat een cookie telkens kan verwijderd worden.

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 20:27 schreef Piete het volgende:
Ik zat in een discussie met iemand. Over wat nou veiliger is. Is het noou veiliger om bijv bij een poll cookies te gebruiken of om ip te loggen. Als je er van uit gaat dat een cookie telkens kan verwijderd worden.
Je antwoord staat er dus al.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mensen die inbellen hebben in 99% van de gevallen een dynamisch IP-adres, is dus ook niet veilig.

Edit: Beste lijkt me om gewoon allebei te doen :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12
brinkmanjr:
Je antwoord staat er dus al.
:D

• Dennis
Anyway, combinatie is wel goed, maar het beste is ook een userid te loggen indien mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar hoeveel mensen hebben dan mou een inbel verbindign bij hun provider.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Beide?

• Dennis
Piete:
Ja maar hoeveel providers hebben dan mou een inbel verbindign bij hun provider.
Providers bij een provider :? :+
Maar nog veel mensen hoor hebben dial-up..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 20:29 schreef ddc het volgende:
Anyway, combinatie is wel goed, maar het beste is ook een userid te loggen indien mogelijk.
Ja maar je moet het dus bekijken vanaf een publieke poll iedereen die kan stemmen.

• Dennis
Piete:
Ja maar je moet het dus bekijken vanaf een publieke poll iedereen die kan stemmen.
Beide dus.

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 20:27 schreef Piete het volgende:
Veiligst: iedereen laten registreren, brief sturen, kopie legitimatie vragen. Controleren, vastleggen, en dan per schrift stemmen via aangetekende brief.

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar dacht ik zelf ook aan. Alleen me bezoekers vonden dat niet fijn. Dus heb ik er maar vanaf gezien.Tja. Klant is konig he.

• Dennis
brinkmanjr:
Veiligst: iedereen laten registreren, brief sturen, kopie legitimatie vragen. Controleren, vastleggen, en dan per schrift stemmen via aangetekende brief.
Piete:
Ja daar dacht ik zelf ook aan. Alleen me bezoekers vonden dat niet fijn. Dus heb ik er maar vanaf gezien.Tja. Klant is konig he.
:D ROTFL
Pagina: 1