Toon posts:

Welke niet-BSOD veroorzakende ISDN-adapter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een vervangende ISDN-adapter voor mijn huidige CombiVox USB van Kpn-telecom. Sinds aankoop deze pc 7 maanden geleden heeft deze pc nog nooit langer dan 2 weken stabiel gedraaid. De laatste maanden komen de BSOD alleen maar tijdens internetten, dus ik verdenk de adapter. IE5 is vervangen door IE6, echter dat hielp ook niet, IE6 loopt trouwens zelf vaker vast bij mij dan IE5. Het moet dus bijna de adapter wel zijn.

Ik zoek nu een andere; en hij moet aan de volgende eisen voldoen:

- betrouwbaar/stabiel (dus PCI?)
- drivers voor win98/2000/XP
- moet dubbel in kunnen bellen
- moet uitgaand nummer kunnen bepalen (dan komen kosten op juiste telnr)
- liefst ook als modem kunnen dienen
- niet > €100 kosten, dus ene AVM fritz bij informatique valt af, die is €245, das toch belachelijk voor een adapter!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Eicon Diva of Dynalink IS128PH+.

Ik heb beide kaartje en beiden bevallen super. De Eicon heeft overigens wel iets meer support voor diverse OS-en.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Die Eicons zijn veeel te duur.

Die Dynalink kan niet overweg met XP. Of werkt deze wel met XP met ander drivers of door standaardherkennig or whatever?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 07 mei 2002 20:07 schreef JeeDee het volgende:
Die Eicons zijn veeel te duur.

Die Dynalink kan niet overweg met XP. Of werkt deze wel met XP met ander drivers of door standaardherkennig or wathever?
Met de nieuwste drivers werkt-ie wel in XP (vanaf versie 3.65 dan, nieuwste versie is 3.71: http://www.dynalink.nl/Drivers/isdn/wdm371d.exe)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Dan lijkt me die Dynalink idd wel ideaal, ook de prijs valt wel mee.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

I also pick Dynalink > Werken prima en hebben prima ondersteuning voor XP.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Ik heb ook een Dynalink kaartje, en deze werken altijd super, nooit problemen mee. Tevens goede support voor alle OS'sen. En niet zo schandalig duur ;)

Verwijderd

---> OH :)

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 09:57
Ik heb hier een tijdlang met een TELES ISA ook van KPN gewerkt. Was erg snel met inbellen. Alleen de installatie moest exact volgens het boekje, anders werkte het niet. Verder prima kaart, ligt hier nu overigens los in de la :)

KOPEN? :P

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Die teles isa zal het wel niet doen onder xp. Ik zou ook voor de dynalink gaan, prima kaartje voor een redelijk bedrag.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef niet weer iets van Kpn, Dynalink lijkt idd een goede keus. Wat ik ook nog hoorde, was dat Fritz, ook wel ok was, iemand daar nog ervaring mee?
Pagina: 1