Earth 2150 bomber script

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
He heeft iemand nog een earth 2150 bomber script liggen?
Een unit behavior script die dus je heli's laat over vliegen onder het droppen van de bombs en niet dat die dus stil staat en zweeft zoals normaal.

Ik had ooit zo'n scrip op internet gevonden,maar helaas zijn de meeste earth2150 site's dood.

Thy will see the light...

• 7th
Niemand?

Verwijderd

Dat is volgens mij geen script, maar gewoon een setting bij je unit
Je hebt "Dynamic attack" en "static attack" ofzo?

Geen idee welke wat doet, maar er zit eentje bij dat ze overvliegen en bom droppen :)

Verwijderd

Dat zou het kunnen zijn, maar ik kan me ook vaag herinneren dat er speciale scripts voor waren.

Eens zien wat er nog allemaal te vinden is, want het is en blijft een bikkel spel (alleen wat chaotisch soms)

Verwijderd

Ik had ooit zo'n scrip op internet gevonden,maar helaas zijn de meeste earth2150 site's dood.
rara hoe kan dat :)

• 7th
Was wel een speciale script hoor.
Rara dat die dood is?
Nou nou ligt niet aan het spel hoor,ze hadden gewoon helemaal 0,0% reclame gevoerd.Ja dan kent de doorsnee gamer de game niet,alleen hardcore rts fans.

earth2150 en moonproject is echt niks mis mee.

Verwijderd

klopt ik ken ze allebei.
Ik vind ze allebei goed, tja alleen idd niet veel reclame voor :(

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Earth 2150 en the moon project. Beste RTS ever in my opinion. Grafisch in ieder geval.

Beste 7th. Ik denk dat ik het script heb :) :) :) :) . Het is een airscript van VFM. Hij is alleen voor earth2150 als ik me niet vergis (dus geen moon project).

Wel pretty destructive dat script :P . Je kan nu bijvoorbeeld carpetbomben (het vliegtuig hoeft niet eens stil te gaan hangen je bombed veel meer oppervlak in no time en je vliegtuig komt eerder ongeschonden uit de strijd :o . Je kan ook 'safety' aan zetten. Dan bomben ze niet als er units van de eigen partij in de buurt zijn.

Ik heb hem naar je email adres gestuurd. Veel plezier

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 09:36 schreef broes_willems het volgende:
Earth 2150 en the moon project. Beste RTS ever in my opinion. Grafisch in ieder geval.

Beste 7th. Ik denk dat ik het script heb :) :) :) :) . Het is een airscript van VFM. Hij is alleen voor earth2150 als ik me niet vergis (dus geen moon project).

Wel pretty destructive dat script :P . Je kan nu bijvoorbeeld carpetbomben (het vliegtuig hoeft niet eens stil te gaan hangen je bombed veel meer oppervlak in no time en je vliegtuig komt eerder ongeschonden uit de strijd :o . Je kan ook 'safety' aan zetten. Dan bomben ze niet als er units van de eigen partij in de buurt zijn.

Ik heb hem naar je email adres gestuurd. Veel plezier
Aangezien het geen hack/warez/oid is, mag ik dus een request planten?
Lijkt me best wel leuk scriptje ;)

Earth 2150 is best wel cool spel, maar is idd totaal geen reclame voor gemaakt
Als je zegt Earth 2150, denkt 80% dat je over de aarde praat in 2150(oid :P ), niet over een spel :)

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

'Warez' request granted ;) . Check your mailbox.

Nee die scriptjes mag je gewoon rondsturen mits erbij staat door wie die oorspronkelijk gemaakt is.

Trouwens als jij met een script speelt dan download in een LAN-multiplayer game gelijk iedere computer dat script vanaf jouw pc (niet op earthnet mee spelen want de boel kan crashen in sommige gevallen). Soort virus dus :o . Dat je het niet zou mogen verspreiden botst dus met de eigenschappen van het ding.

Verwijderd

Koel :)

Zou je hem ergens online kunnen werpen?

• 7th
Yeah thx willems!!
Mijn earth2150 is nu weer helemaal kompleet.
damm het is precies die script die ik een jaar geleden had :) perfect ja met safty optie.

Ik speel earth2150/moonproject nog regelmatig op lan en tegen ai.
So ver ik weet doen de scrips van earth2150 het gewoon in moonproject.Ze zijn gemaakt in earthC en de editor om dat te maken is van bijde games hetzelfde.
Ik ga het straks effe checken.

thx,thx,thx,thx X100

had je het gevonden op je HD of op een oude site?

• 7th
Op vrijdag 10 mei 2002 11:27 schreef Terr het volgende:
Koel :)

Zou je hem ergens online kunnen werpen?
http://www.xs4all.nl/~glenn77/VFM_Air.zip

Verwijderd

Dank u :)

Welke groep spelen jullie het meest eigenlijk? Ik hou het vaak op de ED, 120mm cannons enzo

• 7th
Me 2 ED fan.
Alleen al voor de nukes.
Als ik merk dat mijn tegen stander of tegen standers zwak zijn dan hou ik ze gewoon bezig todat ik nuke heb en dan vaag ik ze weg.....ooooh heerlijk is dat als je al die padde stoel wolken de grond ziet uitschieten en een basis word weggevaagt...vet vooral met een goede subwoofer.

He meschien is het een goed idee als ik binnen kort een online game host en dat jullie ook komen?

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

He nog een ED fan hier. Maar dat is noodgedwongen aangezien mijn broers altijd UCS (en LC in TMP) spelen.
UCS vind ik machtig mooi.

Meestal ga ik voor double cannons. Maar als mijn broers fortresses bouwen dan schakel ik die eerst uit met ion cannons :) .

Tegen tanks zijn lasers trouwens errug lekker. Jammer is dat de grenade kippen (jaguar/panther) van UCS zo snel ontwikkeld zijn en zo'n enorme firepower hebben op lange afstand. Daartegen kan ik meestal niet goed op. In 2150 kan je dan met een luchtaanval die kippen afslachten maar in the moon project is de air defense van UCS gruwelijk sterk met anti air plasma :o (die kan op een cargo salamander 8-) ).

Zelf heb ik nog niet zo'n ervaring met dingen online knallen. Moet ik de rest ook ff mailen naar 7th? Kan hij ze online zetten. Ik de scripts trouwens op cd gebackupped.

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Voor een online potje mag je me mailen (vanaf over een week ofzo want nu heel busy). Maar dan zonder de scripts :D. Moet ik wel weer earth installen (had hem er net afgegooid omdat ik alleen nog maar the moon project speel).
Ik speel trouwens alleen op zelf gemaakte maps. En altijd met automatische cash flow omdat je met mining te snel resources krijgt en dus te grote (niet tactische) veldslagen krijgt.

Verwijderd

Graag :)

In TMP is de AA-Gun ook erg fijn, een Pamir met zo'n ding is een mooie mobiele AA unit :)

Alleen vraag ik me af of energy weapons het wel waard zijn om er zoveel geld in te stoppen. Ze zijn erg leuk als de tegenpartij nog geen schilden heeft, maar hebben ze die wel, dan heb ik toch liever wat rockets/cannons om er doorheen te schieten

Ik moet zelf nog kijken hoe ik goed kan mijnen, want ik deed altijd automatic cashflow :)

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 11:05 schreef broes_willems het volgende:
'Warez' request granted ;) . Check your mailbox.

Nee die scriptjes mag je gewoon rondsturen mits erbij staat door wie die oorspronkelijk gemaakt is.

Trouwens als jij met een script speelt dan download in een LAN-multiplayer game gelijk iedere computer dat script vanaf jouw pc (niet op earthnet mee spelen want de boel kan crashen in sommige gevallen). Soort virus dus :o . Dat je het niet zou mogen verspreiden botst dus met de eigenschappen van het ding.
Thx! :)
Straks ff checken ;)

Kheb trouwens maar 1 keer op Earthnet gespeeld, was de laatste die werd afgeslacht (van de 3 ofzo)!! woohoo ;)

Had allemaal trenches ronde me basis
Jammer genoeg bouwde die goeie speler snel tunnels en stond zo aan de andere kant van me basis :/
(waar ik geen defense had :o )

• 7th
Als ik online ga hosten dan is het met the moon project,en wel met die bomber scrip ofcourse omdat het dan realistisher is.

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Heb je de bomber script al geprobeerd in the moon project? Daar is ie volgens mij niet voor geschreven. Je mag het proberen hoor.

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 10:10 schreef broes_willems het volgende:
Heb je de bomber script al geprobeerd in the moon project? Daar is ie volgens mij niet voor geschreven. Je mag het proberen hoor.
Waarom zou het niet werken? TMP is gewoon een uitbereiding voor E2150

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Niet helemaal gelijk. TMP is op een aantal punten getweaked t.o.v. earth. Btw, de extensie van een script voor earth is .eco en voor moon project is .ecoMP

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 12:37 schreef broes_willems het volgende:
Niet helemaal gelijk. TMP is op een aantal punten getweaked t.o.v. earth. Btw, de extensie van een script voor earth is .eco en voor moon project is .ecoMP
Ah... als ik straks weer in Windhoos zit zal ik hem even renamen en kijken, zou toch wel mooi zijn als het zou werken :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

weet er iemand hoe je trouwens je eigen scripts schrijft? Lijkt me best cool.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Het lijkt niet te werken ;(

• 7th
werk wel bij mij.
in de volgende dir gedaan:
D:\Games\The Moon Project\scripts\units

de orginele files die in de zip zitten heb ik daar in gedaan + hetzelfde alleen dan met de extensie *.ecoMP
Werk bij mij perfect.

Verwijderd

Ik kan het wel kiezen, maar eerst gebeurde er niets (ik had het als default script gedaan), toen naar het script menu gegaan en het weer gekozen, maar dat werd het spel teveel en besloot te crashen

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Op zaterdag 11 mei 2002 13:33 schreef GambitRS het volgende:
weet er iemand hoe je trouwens je eigen scripts schrijft? Lijkt me best cool.
Er is een eigen code voor die "earthC" heet. Dus kan je een beetje proggen dan kan je daarmee aan de slag. als je het nergens kan vinden stuur me maar een mail. Wie weet heb ik het nog ergens staan (weet niet zeker, dacht dat het op de cd van het spel stond). Ik heb mijn mail zichtbaar gemaakt in mijn profile.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb eergister voor E4,95 Earth2150 gekocht en damn! Wat een lekker spel!

Weten jullie toevallig nog sites of plaatsen waar ik die scripts kan vinden, toevallig?
Lijkt me reuze handydandy :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• 7th
Bijna alle grote fan sites van earth2150 zijn dood.

• 7th
Download dit http://www.xs4all.nl/~glenn77/VFM_Air.zip
en in de volgende dir doen:
D:\Games\The Moon Project\scripts\units

de orginele files die in de zip zitten heb ik daar in gedaan + hetzelfde alleen dan met de extensie *.ecoMP
Werk bij mij perfect.

Als je de moon project niet heb en alleen earth2150 puur dan moet je dit doen:
HE SCRIPTS NEED TO BE IN YOUR GAME DIRECTORY, UNDER "...\Earth 2150\scripts\units",
if this directory don't exists you need to create one.

De bomber script maak de heli's en andere vliegtuigen beter omdat ze een flyby doen als ze boms gooien inplaats van boven de target hangen,stilstaan en dan bomb droppen.

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Hier zitten de die-hard fans en mod-makers:
http://pub61.ezboard.com/bribdethstmpforum

Gaat niet ook over andere spellen dan earth. Nadruk ligt op moon project.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb Earth 2150, maar ik heb laatst ook Lost Souls gekocht. Da's deel drie, zeg maar. En nu vroeg ik me af of het mogelijk is om maps die voor Earth 2150 of The Moon Project gemaakt zijn ook te gebruiken voor Lost Souls.
Iemand?

PS. Damn wat een geweldig spel trouwens, jammer dat het niet zo bekend is geworden.... Gelukkig vond ik hem nog in de grabbelbak en kan ik er alsnog van genieten....

Edit: Kan iemand mij trouwens vertellen, waarom er zo veel meer te vinden is (ook in dit topic) over the Moon Project, dan over Lost Souls? Is dat zoveel beter? Waarom dan? ("Mama, waarom is The Moon Project zoveel beter dan Lost souls?")

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1