Toon posts:

nieuwe flatfree aanbieder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hoorde van een jongen dat er een nieuwe flatfee aanbieder aan zit te komen namelijk freeler

zijn vader werkte bij de postbank en omdat freeler het samen met de postbank gaat doen hoorde hij dat, we zullen zien of dit wat word

heeft er iemand ervaring met freeler?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op dinsdag 07 mei 2002 19:32 schreef sjakievdboomhut het volgende:
ik hoorde van een jongen dat er een nieuwe flatfree aanbieder aan zit te komen namelijk freeler

zijn vader werkte bij de postbank en omdat freeler het samen met de postbank gaat doen hoorde hij dat, we zullen zien of dit wat word

1 geloof er niks van, wordt dan zeker pre paid en niet flat fee

2 het is flat FEE niet free

Verwijderd

ik hoorde van een jongen dat er een nieuwe flatfree aanbieder aan zit te komen namelijk freeler

Als het al wat word krijg je zeker zoiets als 'het is alleen voor postbank gebruikers'

En dan is het er voor een paar maanden. Dan krijgt iedereen een meeltje van Helaas het kost ons toch te veel, dus we stopppen.

Gebruikers boos, postbank er waarschijnlijk weer een deel nieuwe rekeninghouders er bij.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wacht liever op superweb :Z

En eerst maar van hometime gebruik maken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 19:38 schreef -Skyhawk- het volgende:

En eerst maar van hometime gebruik maken.
wanneer komt superweb weer terug dan :?

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 19:38 schreef -Skyhawk- het volgende:
Gaat superweb dan weer overnieuwt beginnen zoals ze altijd hebben gedaan. Dan gaan ze toch binnen no time weer naar de haaien. De Kpn helpt ze toch allemaal om zeep met hun tariefen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 19:36 schreef knuffeldees het volgende:

[..]

Als het al wat word krijg je zeker zoiets als 'het is alleen voor postbank gebruikers'

En dan is het er voor een paar maanden. Dan krijgt iedereen een meeltje van Helaas het kost ons toch te veel, dus we stopppen.

Gebruikers boos, postbank er waarschijnlijk weer een deel nieuwe rekeninghouders er bij.
Maar tot die tijd dat het er mee stopt kun je er nog wel erg mooi gebruik van maken. :)
Maar ook: ALS dit verhaal klopt, dan zal freeler toch ook wel wat van Superweb e.d. geleerd hebben, en niet weer PRECIES hetzelfde doen. Dus ik denk dat dat heus wel zal meevallen.
Ik.
Alleen is dat wel van 2 jaar geleden, dus dat zegt nogal weinig. Twee jaar geleden hadden ze iig de zaakjes goed voor elkaar. :)

🌞🍃

Pagina: 1