Ik heb een htaccess file gemaakt, en die is alleen toegankelijk wanneer men een IP heeft uit een aantal ranges. Maar er wordt ook toegang verleend als men geen allowed IP heeft, maar de juiste username en pass invullen.
Wat ik tevergeefs probeer uit te vogelen is om die htaccess eerst naar het IP adres gaat kijken, is deze in de allowed range, dan moet men alsnog een username en password invullen, om access te krijgen. Dus nu is het of of, maar ik wil en en.
Weet iemand wat ik hier aan moet wijzigen/toevoegen?
En ik wil eigenlijk dat mijn htaccess niet de username en pass verifieerd in mijn htpasswd file, maar vanuit een mysql db. Ken dat?
Wat ik tevergeefs probeer uit te vogelen is om die htaccess eerst naar het IP adres gaat kijken, is deze in de allowed range, dan moet men alsnog een username en password invullen, om access te krijgen. Dus nu is het of of, maar ik wil en en.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| AuthUserFile /path/naar/.htpasswd AuthName Members AuthType Basic <Limit GET> order deny,allow deny from all allow from 212.29.166. require valid-user satisfy any </Limit> ErrorDocument 403 private.htm |
Weet iemand wat ik hier aan moet wijzigen/toevoegen?
En ik wil eigenlijk dat mijn htaccess niet de username en pass verifieerd in mijn htpasswd file, maar vanuit een mysql db. Ken dat?