Hallo paar maanden geleden is de brander van mijn maat stuk gegaan . Dus hij naar de winkel ( Vobis
) met afschrift ( bon kwijt ) Vobis weigerde om aan te nemen alleen met bon namen ze aan . Nou wil ik aan jullie vragen of je via RMA een nieuwe krijgt . Avast bedankt .
hoogstwaarschijnlijk wel, de bon is vaak niet zo'n probleem bij RMA.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Neem inderdaad contact op met Lite-On. Waarschijnlijk doen ze niet moeilijk.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Ik had laast ook mijn lite-on branden.. ook 16*10*40 naar de knoppen geholpen.. dus ban naar winkel gegaan..
Zij hebben hem opgestuurd en ik kreeg de zelfde week nog een nieuwe, en wel een nieuwe: 24*10*40 + Cd-rw +Cd-r..
Dus je heb nog alle hoop, ga gewoon naar je pc zaak en laat hem door hun opsturen.. lite-on is erg makkelijk op het gebied van reparaties
KAAS ON AIR
Zij hebben hem opgestuurd en ik kreeg de zelfde week nog een nieuwe, en wel een nieuwe: 24*10*40 + Cd-rw +Cd-r..
Dus je heb nog alle hoop, ga gewoon naar je pc zaak en laat hem door hun opsturen.. lite-on is erg makkelijk op het gebied van reparaties
KAAS ON AIR
Verwijderd
Lite-on is makkelijk met RMA.
Zo lang de buitenkant geen deuken, krassen heeft.
En het serienummer is te lezen. En binnen garantie.
Dan worden ze omgeruild of gecrediteerd voor het bedrijf
waar je het gekocht hebt. Direct naar lite-on sturen voor RMA word stukken moeilijker. Ze willen een inkoop vactuur hebben van de leverancier. Je kan het altijd proberen. Maar geef je weinig kans. Overgens kan je altijd aan Vobis vragen of ze hem wilen opsturen naar hun leverancier. Voor omruiling. Al word voor vobis de brander gecrediteerd. ik kan het weten.
Zo lang de buitenkant geen deuken, krassen heeft.
En het serienummer is te lezen. En binnen garantie.
Dan worden ze omgeruild of gecrediteerd voor het bedrijf
waar je het gekocht hebt. Direct naar lite-on sturen voor RMA word stukken moeilijker. Ze willen een inkoop vactuur hebben van de leverancier. Je kan het altijd proberen. Maar geef je weinig kans. Overgens kan je altijd aan Vobis vragen of ze hem wilen opsturen naar hun leverancier. Voor omruiling. Al word voor vobis de brander gecrediteerd. ik kan het weten.