Ik heb een T29 en zit nu op een site waar je tonen kunt invoeren alleen is het tempo als ik een gemaakte melodie afspeel veel te traag en in de handleiding staat niet hoe ik het tempo kan veranderen plz help
Verwijderd
Als je een datasuite hebt, kan je in je melody een P (pauze) toevoegen of een korte pauze (punt-teken)
Als je de toon, bijvoorbeeld f, vervangt door F, wordt de toon zelf langer. Verder kan het tempo niet aangepast worden, maar zo moet het goed kunnen lukken
Als je de toon, bijvoorbeeld f, vervangt door F, wordt de toon zelf langer. Verder kan het tempo niet aangepast worden, maar zo moet het goed kunnen lukken
thnx zal het eens ff proberen
update: het werkt niet ik krijg alleen maar p p. P P. en die zijn allemaal te lang als pauze
update: het werkt niet ik krijg alleen maar p p. P P. en die zijn allemaal te lang als pauze
*kick* want ik wil toch wel eens een wat leuker deuntje in mijn gsm hebben naast die ericsson dingen
Verwijderd
Meer kan je eigenlijk niet doen. Maar er zijn wel leuke toontjes op te krijgen hoor!
probeer maar eens: +e.+e.+d.+eppbppb.+e.+a.+#g.+eppp+d.+d.+e.+e.+d.+e
Ik vind dat je heel redelijke beltoontjes kan maken, maar met een laptop gaat het echt heel veel makkelijker
probeer maar eens: +e.+e.+d.+eppbppb.+e.+a.+#g.+eppp+d.+d.+e.+e.+d.+e
Ik vind dat je heel redelijke beltoontjes kan maken, maar met een laptop gaat het echt heel veel makkelijker