GF4 Ti4200 Gainward 128mb ViVo Inkoopaktie

Pagina: 1
Acties:

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
In Europa kost ie nu nog 350euro en in Amerika is ie te bestellen voor $210,- :)
deze winkel verkoopt hem dus voor $210,- en verscheept ook naar NL.
Alleen moet je ook import heffing betalen? Zoja hoeveel?
ik heb zelf al want onderzoek gedaan maar kwam er niet uit.
Nu als er flinke import kosten zijn is het misschien voordelig met meerdere mensen die super kaart te bestellen zodat we die import kosten kunnen delen.
Dus als je ook zo'n kaartje wil ff hier reageren. En natuurlijk ook graag vertellen als je weet of en zoja hoeveel import kosten je moet betalen!

Nog ff de specs van het kaartje:

Gf4 ti4200 GPU
128mb 4.0 ns geheugen lopend op 444mhz
Video-in en Video-out
1x VGA, 1x DVI

En klik hier voor een review van het kaartje!

In die review was de kaart te oc'en naar 310mhz core en 550mhz mem :9 Hij presteert dan bijna op hetzelfde niveau als de ti4600!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/gf4bench.jpg

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

hmmm.
ik ik wil wel de definitiefe prijs weten..
Met Belasting heffing shipping en dergelijke..
Daarnaast wil ik ook weten, wanneer kan ik hem dan verwachten?

Oh ja..
Hoe zit het dan met de garantie?

• McFlipp
Op dinsdag 07 mei 2002 17:54 schreef DeX het volgende:
hmmm.
ik ik wil wel de definitiefe prijs weten..
Met Belasting heffing shipping en dergelijke..
Daarnaast wil ik ook weten, wanneer kan ik hem dan verwachten?

Oh ja..
Hoe zit het dan met de garantie?
Ja als ik niet weet hoeveel importkosten je moet betalen kan ik ook niet zeggen wat de uiteindelijke prijs is. En ik denk dat het ongeveer een week duurt voordat ie er is nadat je hem hebt besteld, maarja ik weet nog niet wanneer ik ga bestellen (zo snel mogelijk natuurlijk :P )

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Importkosten hoef je niet aan te denken. En ik weet niet wat de wijze van verzending is, maar die kosten kunnen flink oplopen. Of het gaat per gewone post vvoor ongeveer $20, of snel (dus 1-3 weken) voor $50. Ik heb al eerder geinformeerd bij zaken uit de VS. Je zou ze met een inkoopactie hier moeten bestellen. Dan zijn de verzendkosten voor 15 stuks zo'n $15 per kaart.

En zoals ik al zei, die importkosten kun je vergeten. Ik heb wel vaker besteld uit de VS (comics) en nog nooit aangeslagen. Een andere comicfanaat had wel pech, maar ik geloof dat die kosten nog flink meevielen.

Verwijderd

Mijn broer had uit Amerika Macromedia Dreamweaver 3 besteld voor 700 guldens ofzo, maar hij moest er door Schiphol nog 100 piek extra voor betalen. Tja ik weet het niet precies dus...

En als je met veel besteld worden die extra kosten miniem, dacht ik zo, want de constante kosten zijn veel hoger dan de variabele kosten, als ik me niet vergis.

Verwijderd

Ik wil niet negatief doen, maar:

* wat doe je als er een defect exemplaar bij zit? Das een lijdensweg met veel extra kosten en jij neemt die niet, als het de jouwe is verwissel je em gewoon >:) Zowieso, als er een kaart kapot gaat in de garantietermijn kost dat een hoop extra geld (en tijd).

* er komt ook nog eens verzendkosten bij van jou vandaan.

* als je de order niet aangeeft en de douane onderschept em, zullen ze minder mals zijn met veel kaarten dan wanneer je er een besteld. Met een boete erboven op schat ik....

Verwijderd

Zit wel wat in ja.

Misschien is het ook beter om een inkoopaktie bij www.gainward.de te doen ofzo en dan met zijn allen een 64mb versie te kopen. Misschien matst Gainward ons dan en zegt:" Oke, jongs, sie konnnen mal 25 karten kaufen mit 10% korzung per kart", alhoewel dit zullen ze waarschijnlijk niet snel zeggen :P.

Misschien dan toch nog maar ff wachten, totdat de hele mik-mak in Nederland is. De winkels kopen immers al in grote getalen uit Amerika enzo en aangezien ze nu net in shops komen te liggen, zullen ze in een week wel goed te verkrijgen zijn voor een acceptabele prijs.

Wat ik niet snap is dat ze op de website zeiden dat de kaarten 200/350 euro zouden worden, voor de 128mb klopt het, maar de 64mb is ineens 50 euro duurder :?, echt een naaiactie...

• McFlipp
Op dinsdag 07 mei 2002 19:12 schreef RoCK-iT het volgende:
Ik wil niet negatief doen, maar:

* wat doe je als er een defect exemplaar bij zit? Das een lijdensweg met veel extra kosten en jij neemt die niet, als het de jouwe is verwissel je em gewoon >:) Zowieso, als er een kaart kapot gaat in de garantietermijn kost dat een hoop extra geld (en tijd).

* er komt ook nog eens verzendkosten bij van jou vandaan.

* als je de order niet aangeeft en de douane onderschept em, zullen ze minder mals zijn met veel kaarten dan wanneer je er een besteld. Met een boete erboven op schat ik....
En als je hem wel aangeeft? Moet je dan importheffing betalen? :) Want dat is nou juist hetgeen ik wil weten!
En de garantie gaat er wegens het oc'en toch al af >:)

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 19:24 schreef McFlipp het volgende:

[..]

En als je hem wel aangeeft? Moet je dan importheffing betalen? :) Want dat is nou juist hetgeen ik wil weten!
En de garantie gaat er wegens het oc'en toch al af >:)
als je je kaart kapot hebt geclockt en er zit geen overduidelijke schroeiplek op, kan je nog wel garantie claimen :).

• McFlipp
Okeej net ff opgezocht en je hoeft dus geen importheffing te betalen, alleen maar BTW. Dan komt het op een prijs van €289,- en dat is toch wel duur :(

Verwijderd

groepskorting :?

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
Het plaatje in de eerste post is een beetje raar ..... nVidia GeForce4 Ti500 64MB ......... is het wel echt ?
Anders is het wel een hele stomme typfout .... GeForce4 Ti500 .....

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 20:31 schreef Tha_TE het volgende:
Het plaatje in de eerste post is een beetje raar ..... NVidia GeForce 4 Ti500 ......... is het wel echt ?
Das een ECHT ouderwets typefoutje :+

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
Laten we ze pesten en vragen waar ze die GeForce4 Ti500 hebben weggehaald.......

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

In duitsland kost ie maar 249 Euro!!!
GainWard
Dat is heel wat goedkoper dan die 210 dollar + import kosten :D.

Suc6
edit:

Hij is wel een beetje traag ja ;(
en ik ben te laat ... Soz
Je hebt gelijk dumphuiz ;) |:(

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 20:39 schreef AaroN het volgende:
In duitsland kost ie maar 249 Euro!!!
GainWard
Dat is heel wat goedkoper dan die 210 dollar + import kosten :D.

Suc6
edit:

Hij is wel een beetje traag ja ;(
en ik ben te laat ... Soz
Das een 64mb versie, het ging hier om de 128mb GS VIVO

Verwijderd

Kun je ook kijken wat de 64mb versie van de Gainward Ti4200 kost? Ben zelf namelijk van plan op deze aan te schaffen, en zou misschien wel geinteresseerd zijn om die in te kopen hier...

Verwijderd

de 128mb kost 350 euro...de 64mb kost 200 euro bij gainward.de

Verwijderd

Gewoon per post aan huis laten bezorgen, hoef je ook geen import te betalen :7 Maar waarom deze kaart kopen als de NV30 chip al voor de deur staat ? Komt in augustus al uit ! Ook ATI komt dan met een nieuwe chip, alle 3 maal of meer krachtiger dan de gf4Ti4600. ff w8ten lijkt me, als je echt voor de toekomst games wil meedoen, zonde van je geld nu :z

• McFlipp
Op donderdag 16 mei 2002 03:34 schreef Parabellum het volgende:
Gewoon per post aan huis laten bezorgen, hoef je ook geen import te betalen :7 Maar waarom deze kaart kopen als de NV30 chip al voor de deur staat ? Komt in augustus al uit ! Ook ATI komt dan met een nieuwe chip, alle 3 maal of meer krachtiger dan de gf4Ti4600. ff w8ten lijkt me, als je echt voor de toekomst games wil meedoen, zonde van je geld nu :z
Lol ik wil NU een nieuwe videokaart :)
En nog meer w88 heb ik helemaal geen zin in.
En die NV 30 zal echt geen €196,- worden hoor! en €200,- is toch eigenlijk wel het maximum dat ik voor een videokaart wil betalen.
En die NV30 en R300 zullen toch pas goed uit de verf komen als ze samen met een hammer ofzo draaien denk ik!
Zo'n upgrade doe ik in 2003 wel weer!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 03:34 schreef Parabellum het volgende:
Je vergeet even te noemen dat de nieuwste generatie kaarten altijd de neiging heeft om rond het on betaalbare te moeten kosten.. Als dat met de GF4 al zo erg is, hoe zal het dan wel niet moeten zijn met een chipset die nog vele malen beter is? Oftewel: tegen de tijd dat ie betaalbaar is geworden ben ik toch wel weer toe aan een nieuwe kaart. :D

Verwijderd

Erg veel moeite om een Gainward te pakken te krijgen met EXACT dezelfde specs als de Prolink Pixelview die ik nu al lekker een weekje thuis heb in mijn pc. (Gekocht op de zwartemarkt in Beverwijk voor 267 euro)

Polink pixelview GF4 Ti4200 128MB VIVO:
NV25 revision A3 (nieuwste)
128MB DDR 4ns Samsung (zelfde als gainward)
VIVO

Daarbij komt dat de prolink echt HEEL mooi 2D beeld heeft, ook in 1600*1200,32bit @85hz *D

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 12:36

KrL

Doe maar duurzaam..

Als je nou ook nog ff vertelt waar je die psies hebt gehaald op de zwarte markt ? Welke hal/stand ?
Denk dat t dan trouwens wel druk wordt daar zaterdagmorgen :D

• McFlipp
Op donderdag 16 mei 2002 14:23 schreef KrL het volgende:
Als je nou ook nog ff vertelt waar je die psies hebt gehaald op de zwarte markt ? Welke hal/stand ?
Denk dat t dan trouwens wel druk wordt daar zaterdagmorgen :D
Als jij nou gewoon ff het ti4200 topic leest...

Maaruh Drax zit er echt ViVO (video-in en video-out) op!?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op donderdag 16 mei 2002 14:32 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon ff het ti4200 topic leest...

Maaruh Drax zit er echt ViVO (video-in en video-put) op!?
Snel edditten he.. er stond video-put in plaats van out-put..

:+

nee als je Videokaart defect is ben je een heel stuk verder van huis voor de service..

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2820486162

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:01
Op donderdag 16 mei 2002 17:41 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[afbeelding]
Je moet wel gek zijn wil je deze kopen... voor dezelfde prijs heb je een GF4 Ti4400....

* Xtuv koopt over 'n paar weekjes gewoon een betaalbare GF4 Ti4200 64Mb of 128mb voor zo'n 230€ oid.
Om nou een GF4 Ti4200 te kopen voor +/-300€ vind ik nogal zonde, de 4400 kost niet veel meer..

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 17:41 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[afbeelding]
oeps... en de 64 mb versie? wil die 128 eigenlijk helemaal niet.. ben alleen geinteresseerd in de (veronderstelde) snellere 64mb kaart... Wanneer komt die eindelijk in NL :'(
of moet ik toch maar die 128mb versie nemen?

Verwijderd

even maar dezelfde post in dit topic:

JAAAAJAJAJAJAAJAAAAAAA! :D
http://www.tweakers.net/pricewatch/29274
Hij is er!! (denk ik )
Driebond Computers heeft de Gainward Gf4 Ti4200 64mb op voorraad!! Voor maar 220 euro!! Lof lof lof!!!
>:) Bestel >:)

(owja: Gainward GF4 Ti4200 650XP 128Mb VIVO GS € 339,--)
Die hebben ze ook :P

edit:

Ok laat maar.. ze schijnen hem dus toch niet op voorraad te hebben.. Lekker dan, staat gewoon tussen het assortiment.. Mjah toch nog maar ff uitzitten dus. wie weet is er nog wel een winkel goedkoper..

Verwijderd

Deze vergelijking heb je dus geen flikker aan

overclock de ti 4600 maar op max en zet resultaten er dan maar naast

btw wil e goedkoop een g-force 4 ti 4600 van visionTek (gebruikt beste componenten die er zijn alleen kut cooling ik kreeg met de juiste cooling op 346/798)

en deze kost maar 310 euro meerprijs
:D

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

De importheffing is volgens mij een invoerbedrag en dan ook nog BTW van 19%

en wanneer je een pakketje stripboeken stuurt, zal dat niet zo opvallen, maar bekijk voor de gein het formaat van 1 doos van een videokaart en vermenigvuldig dat met het aantal kaarten dat je denkt te kopen.... dat gaat al snel opvallen als "pakket" en dus kijkt meneer de douane en dus constateert hij de heffing.

Negeren is vooruitzien

Pagina: 1