Toon posts:

kosten aan KPN voor DSL van BBNED?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Stel dat ik nu mijn 2e lijn van KPN (die niet ingebruik is) wil gebruiken voor ADSL van BBned. Moet ik dan KPN nog ergens voor betalen? Deze lijn wordt dan nl geporteerd naar het netwerk van BBned en dan zou je toch alleen aan BBned moeten betalen (via je provider)?
Weet iemand hoe dit zit?

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:42

woutur

Klauwtjes uit!

Als je die lijn gaat gebruiken dan moet je betalen aan de KPN. Ik weet niet meer goed wat dat per jaar kost maar ik geloof dat je altijd moet betalen aan de KPN.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10

TheVMaster

Moderator WOS
Voor zover ik weet (indien er geen linesharing plaatsvind) betaald BBNed dit (dit is mij oa verteld door jaja..EWEKA..en BBNed)..ik zoek ff het mailtje met bewijs.. *hehe*
Uit email van BBNed aan mij gedateerd : 19 maart 2002

m.b.t. de vraag over de analoge lijn;
KPN heeft ons altijd verteld dat indien u een analoge telefoonlijn gebruikt voor alleen dsl (dus geen voice) u maximaal 12* het maandbedrag van een belbasis abonnement betaald+ de eenmalige aansluitkosten. Indien u reeds een analoge telefoonlijn ter beschikking heeft welke langer dan 12 maanden in uw bezit is met daarop een belbasis of belplus abonnement, geldt dat indien u de voice opzegt er geen maandelijkse kosten meer aan verbonden zijn voor het voice gedeelte van KPN.

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:30

Masselink

Voor de dorst

daar zit ik ook mee, alleen heb ik nog geen 2e lijn....

kan dit dan: [topic=487594/1/50] ?

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Je moet een bestaande en gebruikte telefoonlijn porteren naar bbned. Die lijn mag niet in gebruik zijn middels een BelBudget abo, het moet minstens BelBasis zijn. Vervolgens mag je na de minimum contractduur van KPN de telefonie opzeggen.