Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

-=Oproep aan de crew=-

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gebruik ook ZELF het speciaal gemaakte Pim icoon :)

Ik snap best dat jullie het druk hebben met modden hoor, maar toch ff een topic gemaakt.... Geef het voorbeeld en velen zullen volgen :*

Verwijderd

Ik denk dat iedereen zelf die keuze maar moet maken, niet ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat iedereen prima voor zichzelf kan bepalen wat hij doet. Ook de crew.

En nee, ik verander inderdaad niet van icon, dat klopt.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom dat icoon gebruiken? Zelfde als die onzinnige doorstuur acties op msn om Pim "steun te betuigen", of je status op bezet te zetten ofzo. :{

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Uhm???
Word saai zo..

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

ik gebruik ook geen ander icon.. waarom zou ik je helpt Pim er niet mee.. ik vind dit eik precies hetzelfde als status op bezet op msn imho..

Twitter

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mwa, het is niet zozeer dat ik geen eer wil betonen, maar ik bewijs Pim er geen dienst mee en mezelf ook niet. Bovendien was ik niet bepaald fan van hem (to say the least), wat natuurlijk niet inhoudt dat ik dit geen vreselijke gebeurtenis vind... maar een ander icon neem ik er niet voor. Op het moment dat ik het nut ergens niet van inzie, doe ik er niet aan mee, daar ben ik net niet meeloperig genoeg voor ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vind het jammer wat er gebeurt is, maar ik ga er niet om rouwen met een icon. Klinkt misschien harteloos, maar zo erg in de rouw ben ik gewoon niet.

Denk inderdaad dat iedereen dat zelf moet bepalen en dat "we" geen goed voorbeeld hoeven te geven.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Laat iemand zelf die keuze maken. Als je zoiets opdringt dan gaat 't vanzelf wringen.

Icoon was al zwart, ik vind het wel mooi zo.

* Delerium was Pimaanhanger....

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:56
Ik vind dat, iedereen voor zich zelf moet bepalen of ik het pim icoontje neem of niet. Wat anders is het toch geen democratie meer, als jij zegt van we moeten allemaal dat icoon nemen. En niet zelf kiezen.

• Plague
  • Niet online
Tja, daar heb je ook weer een punt.... :)

Als IK de crew was had ik het gedaan... maarja... ik ben de crew niet.... ;)
Beslis zlef maar dan.... :)

• Roelant
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 17:39 schreef Plague het volgende:
Als IK de crew was had ik het gedaan... maarja... ik ben de crew niet.... ;)
Dat vind ik een beetje vage logica eerlijkgezegd.

Als jij crew was had jij het gedaan. Maar doe je het dan *omdat* je crew bent? Ik mag hopen van niet? :o

De crew heeft zich begripvol opgesteld (icoontjes op de servers gezet zodat er geen eigen plekje/dataverkeer gezocht hoeft te worden, overuren gedraaid met modden de afgelopen dagen, etc etc).

Maar om de crew nou een dergelijk icoon te laten nemen omdat ze crew zijn? Nee, dat gaat me wat ver.

Verwijderd

Ik doe er niet aan mee, icon is voor mij een beetje punt van herkenbaarheid en probeer hem ook niet zo vaak te veranderen (lukt de laatste tijd niet zo, maarja :) )

Ik vind het heel erg wat er gebeurt is, maar ga daar niet mijn icon voor aanpassen :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:21
Ik verander m'n icoon ook niet, tenslotte verander ik m'n uiterlijk ook niet. Wel heb ik m'n gevoelens in de ondertitel gezet; gisteren en vanochtend verbijsterd, sinds vanmiddag ben ik verbolgen....

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik sluit me hierbij aan. Mede omdat ik mijn huidige icoon gewoon mooier vind.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op dinsdag 07 mei 2002 17:23 schreef Jotti precies wat ik dacht:
Derhalve...

{Jottum: we zijn het weer te vaak eens: dit wordt gevaarlijk :P)

• Plague
  • Niet online
Ik vind het ook meer van.... damn... hoe moet ik dit uitleggen....

Ok, vat het niet verkeerd op, maar laat ik het dan maar zo zeggen:
Er gebeurd op t.net/GoT al "niets" omtrendt zijn dood (gaat niet 1 minuut zwart of what ever) dit is misschien ook een beetje overdreven, maar ik denk dat het gewoon wel zo "aardig" is naar "zijn" kant toe... Dat was toen met Irrelevant ook.... Dat was misschien voor sommige mensen toen ook een stuk erger maar goed.... Ik denk dat DIT voor sommige mensen ook een hele schok is.... Iets wat ZEKER de geschiedenis in gaat. Het is natuurlijk niet aan de crew alleen, maar als mensen zien dat de crew het heeft (mensen willen nou eenmaal zich kunnen meten met de crew (lees: hun meerdere :+ )) gaan er denk ik meer mensen het icoon gebruiken.... mede omdat niet veel mensen het Pim Icoon topic lezen.... ;)

Ik wist niet hoe ik dit het best moest uitleggen, maar ik heb mijn best gedaan....

IK vind het persoonlijk heel erg.... Het is niet alleen dat ik het erg vind dat HIJ dood is (;() maar ook omdat het gewoon een grove aanslag op de democratie en vrijheid van meningsuiting is. :'(

Ik hoop dat jullie het nu een beetje begrijpen.... :) Ik bedoel dus echt NIET dat je het icoon moet nemen OMDAT je crew bent, maar juist OMDAT veel mensen niet weten dat het icoon er is.... *hier staat een smiley die er niet is, en ik niet weet wat voor smiley bij mijn huidige gevoel ik moet zetten...*

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Ik heb hem de eerste 24uur van zijn Pims overlijden veranderd en daarna weer terug veranderd, ik kon mijn echt posts niet meer terug vinden :(

(en met zo'n icoon gaat dat probleemloos >:))

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 20:48 schreef Steven het volgende:
Ik heb hem de eerste 24uur van zijn Pims overlijden veranderd en daarna weer terug veranderd, ik kon mijn echt posts niet meer terug vinden :(

(en met zo'n icoon gaat dat probleemloos >:))
das waar :D Ik had het ook met mijn vorige icoon.... Mijn "ikke" als je em kent :D Dat groene poppetje... Ik heb er meerdere gemaakt voor mensen... Voor DenMan en Slizer ;)

Verwijderd

Ik verander niet van icoon, zou hypocriet zijn na de dingen die ik over pim heb gezegd... Ik heb wel uit respect een deel van mijn sig verwijdert (over lpf slechte partij enzow)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op dinsdag 07 mei 2002 17:23 schreef Jotti het volgende:
Mwa, het is niet zozeer dat ik geen eer wil betonen, maar ik bewijs Pim er geen dienst mee en mezelf ook niet. Bovendien was ik niet bepaald fan van hem (to say the least), wat natuurlijk niet inhoudt dat ik dit geen vreselijke gebeurtenis vind... maar een ander icon neem ik er niet voor. Op het moment dat ik het nut ergens niet van inzie, doe ik er niet aan mee, daar ben ik net niet meeloperig genoeg voor ;)
Hier sluit ik me bij aan.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Ik heb mijn icon gisteren veranderd, echter gaat het leven ook door.
Net zoals 11 september, daarom oude icoon weer terug. :)

• Steven
Op dinsdag 07 mei 2002 21:30 schreef Llewella het volgende:
Ik verander niet van icoon, zou hypocriet zijn na de dingen die ik over pim heb gezegd... Ik heb wel uit respect een deel van mijn sig verwijdert (over lpf slechte partij enzow)
Ik heb mijn icoon ook niet voor Pim veranderd, eigenlijk ook nauwelijks voor zijn familie (ja sorry, ik 'KEN' die man niet hoor...).
Maar wel voor het verlies van de democratie en dat ik hoop dat we (ondanks zijn gewelddadige absurde dood) in vrede met elkaar kunnen blijven leven...

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Gezien het feit dat ik het totaal niet zie als een aanslag op de democratie en de vrijheid van meningsuiting, maar als een dwaze actie van een gek op een persoon die toevallig in de schijnwerpers stond, neem ik geen zwart icoon. Ik heb wel mijn oude icoon teruggenomen, ik had namelijk een icon van D66 met de ondertitel "Beat Pim".
Deze had ik vervangen door een eigengemaakte icon met daarin zoiets als "4 mei, 5 mei, 6 mei ...." maar die heb ik ook na een half uur weer vervangen. Ik liet me namelijk een beetje erg meeslepen met de manie die het volk nu heeft. Ik besefte mij later dat ik het helemaal niet eens was met het grootste deel van het volk en daarom dus geen zwart icoontje maar wel D66 weggehaald. Dat is nu ongepast.

Iedereen moet het zelf weten en ik vind niet dat dit te vergelijken is met het overlijden van Irrelevant.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Op woensdag 08 mei 2002 08:10 schreef Steven het volgende:

[..]

Ik heb mijn icoon ook niet voor Pim veranderd, eigenlijk ook nauwelijks voor zijn familie (ja sorry, ik 'KEN' die man niet hoor...). Maar wel voor het verlies van de democratie en dat ik hoop dat Pim ondanks zijn gewelddadige absurde dood in vrede kan blijven leven...
Dat laatste zinnetje snap ik niet helemaal :D

Verwijderd

Dat niet iedereen ook nu nog zo veel kritiek op hem heeft.

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 20-11 08:37

Dries Arnolds

*bling bling*

Ik doe nooit mee aan icoon-acties (tenzij ik die zelf verzonnen heb :)), dus ook dit keer niet.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:42 ]

Verwijderd

Ik vind op zich de oproep niet verkeerd, mijn icoon wordt niet aangepast, ik zie daar voor mijzelf niet echt het nut van in. Ik hoef hier op het forum niet mijn mening te verkondigen (ddor bijvoorbeeld het wijzigen van mijn profile).

Ik heb over het hele gebeuren een eigen mening, maar die staat volledig los van mijn rol hier op het forum, die zaken wil ik dan voor het gemak ook maar gescheiden houden.

Daarnaast denk ik niet dat indien de crew in zijn totaliteit zijn icon veranderd, dat dat ook maar enige toegevoegde waarde heeft, anders dan dat je daarmee al snel de suggestie kan wekken dat de crew pro-Pim is.

Ten tijde van het overlijden van Irrelevant (als hardcore GoT'er) lag de situatie heel anders, dat was een mede GoT'er en de mensen die hem "kenden" zijn spontaan met een icon-change-actie begonnen.

Iemand die wegvalt uit je community kun je wel op zo'n manier eren, omdat hij direct deel uitmaakte van "jouw clubje", in het geval van Pim Fortuyn ligt dat anders (los van of je het met zijn meningen eens bent of niet).

Je loopt ook sneller het risico dat ineens alles een politieke lading gaat krijgen.

Conclusie: goed initiatief, doe vooral mee als je daar behoefte aan hebt, maar ik doe dat niet.

• Steven
Op woensdag 08 mei 2002 11:37 schreef Murphy het volgende:

[..]

Dat laatste zinnetje snap ik niet helemaal :D
|:( Sorry, heb het even geeddit.

Verwijderd

Het is goed om Pim te herdenken.. maar iedereen doet dit op zijn eigen manier. En dat moet je maar respecteren..
Pim is en blijft mijn held

Verwijderd

Eigenlijk ben ik van mening dat alle leden van de crew een foto van Femme als hun icoon moeten gebruiken :D

nofi

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:59

Mentalist

[avdD]

Op dinsdag 07 mei 2002 21:30 schreef Llewella het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, ben nooit fan geweest van LPF of PF, hij had teveel dingen waar ik het gewoon niet mee eens was (geen discussie) en ik vind het wel erg dat hij als persoon is vermoord, maar dan moet je 100derden (hoeveel mensen overlijden er per dag?) verschillende icoontjes per dag nemen...

Ik heb dus wel dat regeltje "Neem deze sig als je LPF een verschrikkelijk slechte partij vind" of zoiets weggehaald.. Maar ja, stel dat LPF toch nog doorgaat met dezelfde standpunten, dan zet ik misschien zelfs dat regeltje wel terug (al lijkt het me sterk dat ze nu ook nog onder dezelfde naam doorgaan, maar wie weet). Ik heb nu dus gewoon wat neutrale stuff in m'n sig gezet :Y). Mede verander ik mijn icon niet omdat ik mezelf gewoon altijd lekker makkelijk kan herkennen aan die S3 chip...ziet er soms alleen een beetje maf uit als ik na JGC post (of omgekeerd) :P

edit:
Typo's, quote mijn typo's niet aub

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1