Ik vind het ook meer van.... damn... hoe moet ik dit uitleggen....
Ok, vat het niet verkeerd op, maar laat ik het dan maar zo zeggen:
Er gebeurd op t.net/GoT al "niets" omtrendt zijn dood (gaat niet 1 minuut zwart of what ever) dit is misschien ook een beetje overdreven, maar ik denk dat het gewoon wel zo "aardig" is naar "zijn" kant toe... Dat was toen met Irrelevant ook.... Dat was misschien voor sommige mensen toen ook een stuk erger maar goed.... Ik denk dat DIT voor sommige mensen ook een hele schok is.... Iets wat ZEKER de geschiedenis in gaat. Het is natuurlijk niet aan de crew alleen, maar als mensen zien dat de crew het heeft (mensen willen nou eenmaal zich kunnen meten met de crew (lees: hun meerdere

)) gaan er denk ik meer mensen het icoon gebruiken.... mede omdat niet veel mensen het Pim Icoon topic lezen....
Ik wist niet hoe ik dit het best moest uitleggen, maar ik heb mijn best gedaan....
IK vind het persoonlijk heel erg.... Het is niet alleen dat ik het erg vind dat HIJ dood is (

) maar ook omdat het gewoon een grove aanslag op de democratie en vrijheid van meningsuiting is.
Ik hoop dat jullie het nu een beetje begrijpen....

Ik bedoel dus echt NIET dat je het icoon moet nemen OMDAT je crew bent, maar juist OMDAT veel mensen niet weten dat het icoon er is.... *hier staat een smiley die er niet is, en ik niet weet wat voor smiley bij mijn huidige gevoel ik moet zetten...*