Ik ben dus met een service bezig. Alleen bedacht ik ineens. Dat als men is ningelogd. Op het ene forum. Dat men dan ook is ingelogd op het andere forum omdat ik werk met sessies. Denk ik nu fout of is dat wel zo
Oke sorry hier komt ie:
Iemand logd in op het forum waar die is aangemeld. Een sessie blijft meestal een tidjje bestaan voordat je weer opnieuw moet inloggen. Maar aangezien er meerder de zelfde mensen op de service draaien met hetzelfde script. Zal die ook ongelogd zijn op dat forum. ZOnder dat ie lid is. Of zit ik nu verkeerd?
Iemand logd in op het forum waar die is aangemeld. Een sessie blijft meestal een tidjje bestaan voordat je weer opnieuw moet inloggen. Maar aangezien er meerder de zelfde mensen op de service draaien met hetzelfde script. Zal die ook ongelogd zijn op dat forum. ZOnder dat ie lid is. Of zit ik nu verkeerd?
sessies werken met cookies, dus als je een ander domein hebt (of een subfolder trouwens) dan heb je daar een andere sessie (moet je wel je session cookie goed instellen)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Het veiligste is om de session_save_path oid in te stellen op je eigen map. Dan komt het zowiezo wel goed, dan kunnen andere gebruikers op de server ook niet bij je sessionfiles.
1) Gebruik eens duidelijke zinnenPiete: Ja maar het zit. Zo het is dus voor een service. En daar draaid alles in een map.
2) Wat bedoel je met een 'service'?
3) Wat heeft PHP met dit verhaal te maken?
4) Welke applicaties gebruik je?
...
inf) etc
Maw, wees niet zo ongelooflijk cryptisch en omschrijf waar je mee bezig bent en wat je probleem daarmee is...
ik snap je ook niet.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1