P R N D
Verwijderd
Ik heb zelf ook de 915FT+ en ik ben er zeer tevreden mee. Draai 1600x1200 @ 85Hz. Dat is dus zonder te knipperen.Op dinsdag 07 mei 2002 17:06 schreef nose het volgende:
Welke van beide monitoren is t beste? Zit een beetje te twijfelen over welke t wordt, want kan nml niet zoveel verschillen vinden tussen de twee. Tenzij ik iets over t hoofd zie.....
Hier de links naar de specs voor de geinteresseerden:
915FT+
995FT+
De 995 heeft dit niet, deze zit op 75Hz. En dat zie je wel knipperen op een 19".
Ik kan je dus de 915 aan raden.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Voor spellen is het juist geen nadeel. Want die speel je toch niet in 1600X1200, zeker SOF2 nietOp dinsdag 07 mei 2002 17:10 schreef Pollewob het volgende:
De 995 kan op 1600 x 1200 max 75 Hz aan. Dat vind ik het grootste nadeel (ivm spellen enzo), en daarom heb ik de 915
Voor Desktop app's is het wel van belang dat je 1600x1200 flicker free is.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
P R N D
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
P R N D
Blijft ook een leuk monitortje (hebbik ookOp dinsdag 07 mei 2002 17:19 schreef nose het volgende:
Nou alleen nog ff van mn 795FT+ af zien te komen......
Maar als je em kwijt moet, ik heb misschien wel interesse, wat wil je er voor hebben?
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Dus wel, ik speel SOF2 (mp test) op 1600*1200*32, dus dan is die 85 Hz ook wel fijn. Kan best, je hebt wel een beetje systeem nodig (Xp1900+, GF4 ti4400, 512mb ddr@cas2)..Op dinsdag 07 mei 2002 17:12 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Voor spellen is het juist geen nadeel. Want die speel je toch niet in 1600X1200, zeker SOF2 niet
Voor Desktop app's is het wel van belang dat je 1600x1200 flicker free is.
Red ik niet met m'n TB1333 en GF2PRO... maar zoals je zegt, met zo'n config idd wel.Op dinsdag 07 mei 2002 17:26 schreef Reino het volgende:
[..]
Dus wel, ik speel SOF2 (mp test) op 1600*1200*32, dus dan is die 85 Hz ook wel fijn. Kan best, je hebt wel een beetje systeem nodig (Xp1900+, GF4 ti4400, 512mb ddr@cas2)..
Wel moet je rekening houden met het feit dat je als je LG kiest dat je dan opgescheept zit met TELEPAN.
op dit forum zijn daar diverse slechte geluiden over geweest, (zelf kan ik hier gelukkig nog niets over zeggen).
Verwijderd
Zelf heb ik een LG795FT+, het is de 4e, 3 keer moeten ruilen voordat ik een redelijk goede (ben nog niet tevreden, maar nog een keer ruilen kan een slechter monitor opleveren) had. Wel dus steeds binnen 2 weken na aankomst.
Overigens is die monitor maar 1x vervangen, degene die ik nu het is gewoon perfect
Verwijderd
Toen ik een nieuwe vroeg, zeiden ze dat ik "even" moest wachtten op een nieuwe lading nieuwe monitoren. Dat heeft meer dan een maand geduurd. Ik heb echter besloten niet te ruilen, omdat ik bang was weer een slechtere te krijgen. De monitoren hiervoor hadden erg scheef beeld, sommige hadden een beschadigde glasplaat maar ook afwijkingen die ik dus nu nog heb...
Ik heb gelezen dat dit wordt veroorzaakt door de fosfor laag die er onregelmatig erop is gespoten.
Het schijnt dat dit een nogal moeilijk proces is om het helemaal egaal te krijgen... Dus je moet er niet van opkijken als je dit ook hebt
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Bij mij ook! zeggen ze we komen tussen 0900 en 1700...
staan ze er 5 voor 9 sochends, ik de bel niet gehoord, zij bellen (telefoon) ik "huh? oh dan zal ik maar es open doen"
Erg gemakkelijk allemaal!
Echt een perfect beeld.
Verwijderd
Maar ben echt super tevreden over.
ik draai dan 1280*1024 op 100 hertz.
Gaat lekker moet ik zeggen.
En het is echt super vlak dat beeld, en lekker rustig voor je ogen.
Ik heb die andere nooit gezien dus weet ik daar weinig over.
Maar ik zeg nogmaals dat ik er erg blij mee ben.