ik heb een form met meerdere dropdowns (4) die dynamisch gevuld worden, en als je op de submit knop drukt, zrijg je de zoek resultaten. maar als ik een dropdown openlaat, dan vind hij helemaal niets.
Ik heb van iemand gehoord dat je dan eerst moet kijken of een veld leeg is ja of nee, ik heb dit erin gezet, om te beginnen, ik weet alleen niet hoe ik verder moet....:
kan iemand me misschien hierbij helpen, of heeft iemand goeie voorbeelden/tips/links
Ik heb van iemand gehoord dat je dan eerst moet kijken of een veld leeg is ja of nee, ik heb dit erin gezet, om te beginnen, ik weet alleen niet hoe ik verder moet....:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| <% dim q
dim i
if request.form("naam2") <> "" then
q = q + request.form("naam2")
else
q = q
end if
if request.form("branche2") <> "" then
q = q + request.form("branche2")
else
q = q
end if
if request.form("provincie2") <> "" then
q = q + request.form("provincie2")
else
q = q
end if
%>
<%
if bool = 1 then
dim connection2
Dim SqlJunk2
set connection2 = server.createObject("adodb.connection")
connection2.open MM_countdown_STRING
set sqljunk2 = server.createobject("ADODB.recordset")
with sqljunk2
.open "select bedrijf.naam, bedrijf.straat, bedrijf.huisnummer, bedrijf.postcode, bedrijf.plaatsnaam as plaatsnaam, bedrijf.abonneenummer, bedrijf.URL from bedrijf where bedrijf.naam like '%" & request.form("naam2") & "%' and bedrijf.subbranche in (select id from subbranche where nl_naam like '%" &request.form("branche2") & "%') and bedrijf.plaats in (select id from plaats where provincie = '" &request.form("provincie2")& "')",connection2,1,2
end with
bla bla bla |
kan iemand me misschien hierbij helpen, of heeft iemand goeie voorbeelden/tips/links