Toon posts:

mobo/geheugen/videokaart overhit??? kweet t niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem,

wanneer ik druk bezig ben met extreme games ofzo, dan gaat ineens mn beeld flikkeren en gek doen , allemaal storingen in het scherm , vreemde kleurtjes etc.. dan ga i kterug naar windows en dan houdt het niet op, ook als ik reset niet. pas als ie even uit is en ik start na 2 min opnew op is t weer goed. erg raar, had ik voorheen nooit en nu al zon 6 keer gehad ofzo. Wat zal het zijn en wat kan ik hieraandoen? plz help me!..

<font size=1 color=blue>Groeten weggehaald</font>

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geheugen van de videokaart trekt het niet al te lekker meer :)

Probeer dat eens meer te koelen (casefan erop richten oid) en kijk of het beter gaat.

Verwijderd

Topicstarter
tnx! maar hgij is nog maar enkele maandjes oud, is dat normaal? zal is ff extra koelen ofzo dan maar.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Je hebt 88 posts, maar toch eindig je met een groet... niet doen, staat duidelijk in de FAQ: [topic=309815]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Mentalist

[avdD]

Op dinsdag 07 mei 2002 16:51 schreef a3an het volgende:
goeie dag,

Ik heb een probleem,

wanneer ik druk bezig ben met extreme games ofzo, dan gaat ineens mn beeld flikkeren en gek doen , allemaal storingen in het scherm , vreemde kleurtjes etc.. dan ga i kterug naar windows en dan houdt het niet op, ook als ik reset niet. pas als ie even uit is en ik start na 2 min opnew op is t weer goed. erg raar, had ik voorheen nooit en nu al zon 6 keer gehad ofzo. Wat zal het zijn en wat kan ik hieraandoen? plz help me!..

greetz A3an
Geheugen is niet zo snel oververhit. Check of al je fans nog draaien en voel aan alle heatsinks. Bij flikkeringen op je beeldscherm kun je ook eens checken of je speakers niet te dicht bij je monitor staan...

Als je je videogeheugen geOCt hebt zou ik dat ook ff terugzetten...

Verstuurd vanaf mijn Computer®