Ik ben pas sinds zeer kort in PHP bezig en ik zit nu eigenlijk met een klein probleempje...
Ik zou niet weten hoe ik de volgende code in PHP zou moeten maken, eerlijk gezegd vond ik het wel op elkaar lijken maar blijkbaar is dit toch niet zo...
(de onderstaande code is javascript)
Kan iemand misschien uitleggen hoe het wel moet en/of hoe dit korter kan in PHP ?
(ik weet dat ik nu voor een groot deel vraag werk voor te kauwen maar zo bedoel ik het niet, ik heb gewoon wat uitleg nodig hoe ik dit wel moet doen in PHP)
bij voorbaat dank
Ik zou niet weten hoe ik de volgende code in PHP zou moeten maken, eerlijk gezegd vond ik het wel op elkaar lijken maar blijkbaar is dit toch niet zo...
(de onderstaande code is javascript)
Kan iemand misschien uitleggen hoe het wel moet en/of hoe dit korter kan in PHP ?
(ik weet dat ik nu voor een groot deel vraag werk voor te kauwen maar zo bedoel ik het niet, ik heb gewoon wat uitleg nodig hoe ik dit wel moet doen in PHP)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| function display_welkom() {
date = new Date();
var uur = date.getHours();
if ((uur >= 4) && (uur < 12)) { tijd = 'morgen';}
if ((uur >= 12) && (uur < 18)) { tijd = 'middag';}
if (uur >= 18) { tijd = 'avond';}
if ((uur >= 0) && (uur < 4)) { tijd = 'nacht';}
document.write('<B><center><FONT SIZE="6" COLOR="#00FF00" FACE="Comic Sans MS, Times New Roman">Goede ' + tijd + '. !<BR></FONT></B>');
} //end disp title
display_welkom(); |
bij voorbaat dank