Toon posts:

[xp] ffb stuur, maar welke nou?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de laatste dagen volop naar een leuk ffb stuurtje aan het zoeken, want mijn oude stuurtje (Trust :P) is alweer een tijdje naar zolder verwezen toen ik hem eens iets te hard op de grond liet vallen >:) en het stuur afbrak :'(.

Anywayz nou ben ik dus op zoek naar een nieuwe, en ik heb me de pleuris gelezen aan allerlei tests en reviews online, maark ben eigenlijk geen steek verder gekomen (mede doordat de meeste tests een beetje verlopen waren). Dus daarom leg ik mijn wensen maar ff hier voor:

-merk maakt me nix uit, het stuurtje moet gewoon goed en robuust zijn, zodat het een beetje lang meegaat
-prijsklasse: doet er nu even niet toe, ik wil gewoon even alle opties open houden
-ik ga deze x ook voor FFB want dat mis ik toch wel een beetje, dus het stuur moet ook goede ffb-effecten hebben en niet van die effecten waar zelfs je opoe niet van schrikt :)
-en tenslotte, hij moet liefst wel met XP werken, maarja er zijn niet zoveel stuurtjes die in XP niet werken d8 ik (ook die act-labs doet het toch met de usb cartridge?)

Alvast bedankt 8-)

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Persoonlijk zou ik gaan voor de Logitech MOMO hij is vrij prijzig 179 euro in de pricewatch maar dan heb je ook wat.

Op hardwareinfo.net staat een review van allerlei stuurtjes en daar kwam deze het beste uit. Maar de search is down daar dus kon je geen link geven....

Verwijderd

Topicstarter
Das idd een geil stuurtje. Als ik die tegenover de Act Labs Force RS Stuur + RS Shifter zet (zo'n 60 euro meer, ongeveer 240 euro ex. usb stekker van 50 euro :( ), welke zou je dan kiezen. Want ik vind beide erg mooi, en erg moeilijk om uit te kiezen (vooral door die shifter). En daarbij komt dat de Act-Labs 2dehands wat makkelijker te scoren is. AAAAAARGH, kom er al weer nie meer uit ;)! Maar goed, wat zou je keuze zijn: Momo of Act-Labs en shifter.