Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Even over het tijdelijk beleid...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daarop aansluitend, na overleg is besloten dat er in deze gevallen geen protest tegen de ban kan worden ingediend (of dat nou wel of niet in de ban-mail staat).
Er is zodanig duidelijk, herhaaldelijk en zichtbaar gewaarschuwd dat niemand kan aankomen met een "sorry".

In dit geval vinden we allemaal dat we hier strenger dan normaal tegen moeten en kunnen optreden.

Mails aan mij kunnen altijd en worden ook altijd in behandeling (serieus en objectief) genomen, als blijkt dat de ban naar aanleiding van dit onderwerp is gegeven, dan hoef je bij wijze van uitzondering geen mail terug verwachten.

Ik hoop dat iedereen hier begrip voor kan tonen, of je nu links of rechts bent, zwart, rood, blauw of geel.

Iedereen verdient respect en discussies voer je met argumenten, niet met flames of dergelijke.
Helemaal niks op aan te merken MAAR (:P): Ik vind dat sowieso in een ow of een ban een quote moet staan met de tekst waarom een user een mail heeft gekregen.

Een fout maken is immers menselijk, dus zo voorkom je dat er minder snel fouten worden gemaakt :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
wat heeft iedereen de laatste tijd een opmerkingen over faq texten....

is dat een trend ofzow ?

en het is ook allemaal zoeen miereneukerij die modjes zijn ook maar mensen alhoewel :P die kunnen ook fouten maken.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op dinsdag 07 mei 2002 16:20 schreef Lighteye het volgende:

[..]

Helemaal niks op aan te merken MAAR (:P): Ik vind dat sowieso in een ow of een ban een quote moet staan met de tekst waarom een user een mail heeft gekregen.

Een fout maken is immers menselijk, dus zo voorkom je dat er minder snel fouten worden gemaakt :)
Als je het niet beseft dat je aan het flamen bent of een zwaar rasistische opmerking maakt, dan hoor je hier imho niet thuis.
Een fout maken is idd menselijk, maar opmerkingen plaatsen waar je een ban voor kan krijgen doe je niet per ongeluk.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 16:28 schreef Duracell het volgende:

[..]

Als je het niet beseft dat je aan het flamen bent of een zwaar rasistische opmerking maakt, dan hoor je hier imho niet thuis.
Een fout maken is idd menselijk, maar opmerkingen plaatsen waar je een ban voor kan krijgen doe je niet per ongeluk.
JAJAJA, dat weet ik allemaal wel, maar aangezien het zo hectisch is enzo... KAN er toch een fout worden gemaakt en bijvoorbeeld een verkeerde user een mail krijgen :?

En als je dan ook nog es een keer er niet tegenin mag gaan :+ :z

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 16:20 schreef Lighteye het volgende:
Ik vind dat sowieso in een ow of een ban een quote moet staan met de tekst waarom een user een mail heeft gekregen.
Wat bedoel je nou eigenlijk, want wat je hier zegt klopt echt van geen kanten. Als je bedoelt dat in de mail een quote/link moet staan welke verwijst naar de rede kan ik je zeggen dat dat al gebeurt.

/edit : lekker duidelijk ook allemaal, ik zie nu dat je het hebt over het beleid omtrent reacties over en om de aanslag op Pim Fortuyn. Tja, als je zelf zo'n reactie plaatst hoef je wat mij betreft niet eens het mailtje te krijgen, de deuren kunnen dan gewoon dichtgetrokken worden wat mij betreft.

Trouwens bespottelijk om hier een LA-topic over te openen zeg.