Gamma heeft voor een euro of 26 een Subwoofer in de aanbieding, speciale hemelvaarts aanbieding.
Het zou wel leuk zijn als deze naast mijn bestaande hifi speakers op mijn pc aangesloten kon worden. De situatie is als deze.
2 70 watt speakers via normale 2 aderige koperdraad op mijn hifi set.
Mijn hifi set heeft geen special subwoofer uitgang, kan ik de subwoofer dan wel opnemen in deze set?
De subwoofer heeft zelf meende 2 woofers + 2 tweeters (dat weet ik niet zeker. Hij heeft 2x zo'n klemmetje voor koperdraad (2 aderig), kan je de bestaande speakers zo doorlussen of is er iets anders voor nodig om het geheel goed te laten werken.
(Dit zelfde geld voor mijn set in de auto, wil er dan namelijk 2, hij is geschikt voor thuis en in de auto schijnt)
Dit stond er op de site van gamma:
) Boom bass
- maximaal vermogen 350 watt,
- twee woofers en twee tweeters,
- frequentiebereik 50-20.000 Hertz,
- metalen beschermingsrooster,
- afmeting (lxbxh) 78x24x25 centimeter.
Nu 26.95.
Dit is hem: http://www.endoria.net/upload/index.php/2272491206
degene linksboven dan.
Lukt dit bij mij??
Het zou wel leuk zijn als deze naast mijn bestaande hifi speakers op mijn pc aangesloten kon worden. De situatie is als deze.
2 70 watt speakers via normale 2 aderige koperdraad op mijn hifi set.
Mijn hifi set heeft geen special subwoofer uitgang, kan ik de subwoofer dan wel opnemen in deze set?
De subwoofer heeft zelf meende 2 woofers + 2 tweeters (dat weet ik niet zeker. Hij heeft 2x zo'n klemmetje voor koperdraad (2 aderig), kan je de bestaande speakers zo doorlussen of is er iets anders voor nodig om het geheel goed te laten werken.
(Dit zelfde geld voor mijn set in de auto, wil er dan namelijk 2, hij is geschikt voor thuis en in de auto schijnt)
Dit stond er op de site van gamma:
) Boom bass
- maximaal vermogen 350 watt,
- twee woofers en twee tweeters,
- frequentiebereik 50-20.000 Hertz,
- metalen beschermingsrooster,
- afmeting (lxbxh) 78x24x25 centimeter.
Nu 26.95.
Dit is hem: http://www.endoria.net/upload/index.php/2272491206
degene linksboven dan.
Lukt dit bij mij??
Canon Digital Ixus V3