3330 mee in de was....

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik had een telefoon van mun werk in mijn broek laten zitten ... dom natuurlijk naja de verwarming hielp verder ook niet iig.

Maar nu wil mijn baas het volgende:

hij besteld een nieuwe 3330 los zonder abbo
en de oude wordt van mij ...

en ik krijg de rekening voor de nieuwe en dat moet ik dan zelf afhandelen met de verzekering en betalen aan het bedrijf waar ik werk.

Maar nu vraag ik me af ik heb wel eens gehoord van als je telefoon kapot is en je heb een abbonnement dat ze dan zeggen van voor 50,- heb je een nieuwe telefoon ofzow.. heb iemand hier ervaring mee ?

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 15:49 schreef [Airwolf] het volgende:
Ik had een telefoon van mun werk in mijn broek laten zitten ... dom natuurlijk naja de verwarming hielp verder ook niet iig.

Maar nu wil mijn baas het volgende:

hij besteld een nieuwe 3330 los zonder abbo
en de oude wordt van mij ...

en ik krijg de rekening voor de nieuwe en dat moet ik dan zelf afhandelen met de verzekering en betalen aan het bedrijf waar ik werk.

Maar nu vraag ik me af ik heb wel eens gehoord van als je telefoon kapot is en je heb een abbonnement dat ze dan zeggen van voor 50,- heb je een nieuwe telefoon ofzow.. heb iemand hier ervaring mee ?
Ja, als je je contract verlengt, maaruh, je hebt een bedrijfsabonnement dus dat zal niet zomaar gaan denk ik...

• Attilla
Op dinsdag 07 mei 2002 15:57 schreef feeble het volgende:

[..]

Ja, als je je contract verlengt, maaruh, je hebt een bedrijfsabonnement dus dat zal niet zomaar gaan denk ik...
nee er zit als het goed is een normaal abbo op

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:25

Mark_640

In my memory

Op dinsdag 07 mei 2002 15:49 schreef [Airwolf] het volgende:
Dat is dan waarschijnlijk als je je toestel verzekerd hebt, je kunt nml. bij de meeste abbo's een verzekering op je toestel afsluiten voor verlies/diefstal/beschadiging enz....

Dus ik denk dat jij pech hebt...

Trouwens, heb ik nou zo'n goede baas, of is jouw baas nou echt zo flauw dat ie jou die telefoon laat betalen?? Ik bedoel, ok, je heb't 'm gesloopt, maar dat deed je toch niet expres??

• Attilla
Op dinsdag 07 mei 2002 17:05 schreef Mark_640 het volgende:

[..]

Trouwens, heb ik nou zo'n goede baas, of is jouw baas nou echt zo flauw dat ie jou die telefoon laat betalen?? Ik bedoel, ok, je heb't 'm gesloopt, maar dat deed je toch niet expres??
naja goed dan heb ik pech...

enne ik denk dat jij een hele goede baas heb, want hoe graag hij dat ook zou willen hij moet die kosten toch verantwoorden aan de IT manager... tjah wat zegt ie dan van die 186 pleuro.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:25

Mark_640

In my memory

Ik denk dat ik 't geluk heb dat ik in een klein bedrijf werk (35 man), en ik de directeur dus gewoon net zoals al m'n andere collega's kan behandelen... :)
Pagina: 1