Heb zo'n ding op de kop getikt en het nog niet eerder zo gek gezien... Start was nog goed:
Druk de kaart (officieel een Twister, onder water Taiwanees geval) erin (laatste PCI-slot), driver + utility laden, rebooten, ISP connecten, nada! Klacht over LAPD protocol.
Het circus begint:
- ander kabel
- nieuwste drivers
- andere kaart (zelfde type)
- ander ISDN protocol (hey, je moet wat...)
- geen gedeelde IRQ (19, by the way)
- aarden PC (tip op diverse sites)
- webvox eraf, andere PC eraf
- power aan NT1
- alle andere XP drivers / hardware uitschakelen
Wat zie ik: andere PC (oude bak met oude Teles) doet het altijd op dezelfde ISDN aansluiting.
Wat zie ik verder: heeeeeeel soms lukt de ISP connectie toch. Dan met tracert heeeeeel soms geen '*' als respons. En heeeeeeeeeeeeel soms wel DNS-lookup. Wel: aantal IRQ's gaat van plm. 100 naar 400 (zelfs als ik alleen maar de kaart diag of configure)
KWORNIEGOED !!
Druk de kaart (officieel een Twister, onder water Taiwanees geval) erin (laatste PCI-slot), driver + utility laden, rebooten, ISP connecten, nada! Klacht over LAPD protocol.
Het circus begint:
- ander kabel
- nieuwste drivers
- andere kaart (zelfde type)
- ander ISDN protocol (hey, je moet wat...)
- geen gedeelde IRQ (19, by the way)
- aarden PC (tip op diverse sites)
- webvox eraf, andere PC eraf
- power aan NT1
- alle andere XP drivers / hardware uitschakelen
Wat zie ik: andere PC (oude bak met oude Teles) doet het altijd op dezelfde ISDN aansluiting.
Wat zie ik verder: heeeeeeel soms lukt de ISP connectie toch. Dan met tracert heeeeeel soms geen '*' als respons. En heeeeeeeeeeeeel soms wel DNS-lookup. Wel: aantal IRQ's gaat van plm. 100 naar 400 (zelfs als ik alleen maar de kaart diag of configure)
KWORNIEGOED !!