Die hadden ze gister ook al, maar toen werd er gelijk een virus meegezonden! die zat in de .exe file.
Dus maar goed dat hij ge-update is. toch slordig van ze
Dus maar goed dat hij ge-update is. toch slordig van ze
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Virus???
<edit> Ik heb de ZIP even laten scannen door m'n virusscanner (Norman Anti-Virus, helemaal up-to-date) maar die kon niets vinden... idd gecorrigeerd dus als er gisteren dus nog wel een virus in zou hebben gezeten </edit>
<edit> Ik heb de ZIP even laten scannen door m'n virusscanner (Norman Anti-Virus, helemaal up-to-date) maar die kon niets vinden... idd gecorrigeerd dus als er gisteren dus nog wel een virus in zou hebben gezeten </edit>
Verwijderd
Typisch is dat als je (in ieder geval XP , gaat kijken naar de datum van de drivers, staat er 31-12-2001 ?? ).
Verwijderd
Klopt, dus echt nieuw zijn ze nietOp dinsdag 07 mei 2002 18:42 schreef maui71 het volgende:
Typisch is dat als je (in ieder geval XP , gaat kijken naar de datum van de drivers, staat er 31-12-2001 ?? ).
Ik heb zelf versie 5.02 gedownload van tweakers.net :
http://www.tweakers.net/meuktracker/1971
Misschien een domme vraag, maar zijn deze drivers ook beschikbaar voor Linux?
Ik heb namelijk grote problemen met mijn kaart, zowel het netwerk als inet grijg ik niet aan de praat.
En als ik dan de drivers installeer die ik heb dan blijf ik de melding krijgen dat er geen NIC is geinstalleerd.
Ik heb namelijk grote problemen met mijn kaart, zowel het netwerk als inet grijg ik niet aan de praat.
En als ik dan de drivers installeer die ik heb dan blijf ik de melding krijgen dat er geen NIC is geinstalleerd.
Verwijderd
Deze zijn niet voor Linux. Je hebt wel wat oudere drivers, maar daar schiet je natuurlijk niks mee op.Op dinsdag 07 mei 2002 20:45 schreef bazs2000 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zijn deze drivers ook beschikbaar voor Linux?
Dan is het maar gewoon afwachten en af en toe eens kijken
op http://www.realtek.com.tw/htm/download/driver.asp
Ja mijn 100 mb kaart werkt nu nog sneller!Op dinsdag 07 mei 2002 20:43 schreef Tampie2000 het volgende:
en? is het de moeite waard?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()